wow trishka geen woorden voor heel veel sterkte en ik denk aan je wou dat ik kon toveren, zo oneerlijk hele dikke knuffs
ik ben super blij met mn ongi heitje vandaag de clomid gestart en volgende week maandag 1ste fm spanend spannend, stoned van de hormonen maar te druk om erover te kunnen stressen wil optimaal ook van onze mooie meid genieten
hihi ik voel me nu eindelijk goed dus even kijken hoe het met iedereen gaat En voor jou ook weer een spannende tijd Nog superbedankt voor je bezoek in het ZKH
Dankjewel Byzonder en nogsteeds onwerkelijk. En het idee dat er een 8 ponder van 54 cm in me buik heb gezeten Ohh raar.
Hey Yaraah, hoe is het met jou? Gaat het je een beetje makkelijk af, dat niet tempen? Gevoel ongi te worden of goed gevoel?
Hey Heitje, hier alles goed, het doet eigenlijk goed om ff niet te tempen... Nog geen gevoel van aankomende ongi, maar voel anders ook niet veel bijzonders hoe is het met jou?
heey lovepeet, enthousiast al hoor zo snel kijken naar geboortekaartjes!! Maar wel leuk om ermee bezig te zijn he. heerlijk genieten. Hier nog geen ongi!!