hee kwebbel, ik zit ook op dag 32 eerder 29 en 30.. Heb zaterdag getest met DA eigen merk> negatief. Niets te zien Vanmorgen met DA eigen merk in het aanduidingsventer kwam er direct een duidelijke witte lijn. En het vakje zelf kleurde iets roze. Kan dus geen indrooglijn zijn want het kwam direct. Als ik jou was zal ik cb gebruiken. Ik test nu pas woensdag weer.
Lang niet geweest!! Maar weer druk aan het klussen... Ga even op mijn gemakkie bijlezen hoe het hier was en is! Zen
Trisch ,woorden zijn te min woorden van schrale troost ,als ik je kon komen omhelzen deed ik het in een seconde!
Lieverd je NOD is Niet Ongesteld Dag, de dag waarop je eigenlijk ongesteld zou moeten worden maar hopelijk dus niet, bij jou was je NOD dus zaterdag
Ben er echt niet goed van,had het tegen mijn man verteld gisteren en zei het net tegen hem ,hij wist gelijk over wie ik het had ,hij die niet snel dingen onthoudt... Mijn man wordt dichterbij huis gestationeerd vanaf maandag!!!!!! Dus minder lange afstanden en minder gevaarlijk werk Dat telefoontje deed deugd om te horen in de vroege avond. De gang en keuken zijn klaar ,morgen bijwerken waar nodig is ,opkuisen en de werkman helpen. Maar goed dat de kindjes overdag elders zijn de komende dagen want ben poep...
Dan ga ik nog een paar dagen wachten als ik woensdag nog niet ongesteld ben dan ga ik nog een test proberen maar dan wel die van cb. op die test van de drogist zag ik wel een iets wit lijntje heb hem nog aan me vriend laten zien en die zei ook gelijk dat ik dat lijntje wat ingekleurt moet worden als je zwanger zou zijn , het is niks. We wachten nog even een paar dagen af