Trishka heel erg veel sterkte met het verwerken van dit verlies! Sorry, verder weet ik even niet zo veel te zeggen..
whahaha...ja tis zo een stom kwaaltje....maar had het toch echt..... was weekje ofzo en toen gewoon weer weg... Dacht ook dat ik het me inbeeldde of een soa erbij had ofzo hahaha...maar heb goed opgelet enz..en was niets vreemds.....enkel de jeuk voor een tijdje.... best wel lastig!!!!
*stuurt zandmannetje naar paloes huisje* heb enkel zeer veel haarverlies ,vettig haar ,misselijkheid ,hoodpijnen ,braken en momenteel olifanten pootjes
dank je! lief! hoop dat het helpt, kan even geen slechte nacht gebruiken nu mr paloe weg is. dat haar...vreselijk he! ik ben er nu een beetje vanaf. misselijkheid wordt ook wat minder en energie lijkt een beetje terug te komen
He meiden, ben er nog eventjes niet, aan het werk, dus tot woensdag even geen tijd. Had het bijltje er al bij neergegooid voor deze ronde, gewoon een gevoel, kreeg ik vanmiddag toch een hele felle steek in mijn onderbuik, die ik alleen ken van mijn (vroege) zwangerschappen.....wil en kan het niet hopen......maar brrrrr..... Omdat ik het in de gaten wil houden en direct aan de bel wil trekken zal ik vroeg testen, zit nu op 5 DPO, normaal 11 DPO ongi.......wil 3 of 4 dagen voor NOD testen, dus dat zal beteken dat ik over 4 dagen, vrijdag of zaterdag zal testen.
Goedemorgen meiden Goofychick spannend hoor ik ga voor je duimen! @hier: Vandaag de inspectie op school zo geen zin in.........voel me zwaar beroerd (misselijk!) en dan komen ze nog kijken in de klas ook bleghh....nou ja beste beentje voor en dan komen we de dag vast wel door!
goeiemorgen dames.. zo echt lekker weer is het nog niet.. hier heb ik gezellig 2 *neukende * katten rondlopen erg gezellig.. hahahah ik ga zo naar me moeders... xxx