NoD April 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee heitje, ja ik voel me goed, af en toe nog was misselijk maar als ik regelmatig iets eet is het goed te doen. En we hebben de taken nu meer verdeeld thuis, manlief mag vlees braden enzo, die geur wil ik voorlopig niet meer ruiken, hihi. Maar nadat ik het verhaal van trishka gelezen heb ben ik wel wat meer met beide benen op de grond gezet hoor.

En hoe is het met jou, zag dat je temp iets gedaald is. Dat was niet de afspraak toch??? *rimar blaast de temp van heitje weer omhoog en blaast een helelading omahcg naar heitje toe* zo is het toch veel beter.

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hier ook in onzekerheid...temp is wel weer naar beneden aan het sluipen dus neig weer naar een ongi...ik moet vandaag maar veel afleiding zoeken...

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hey!

hoe is het meiden?

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Fijn dat je je draai hebt gevonden in het zwanger zijn en weet hoe je je misselijkheid kan reguleren enzo!
    Begint je buik ook al wat te groeien?
    Ik zie dat je op 29 april naar de VK moet, ga je dan voor de geslachtsbepalende echo? Willen jullie weten wat het is?

Dank je voor het blazen en ik vang de hele lading omahcgtjes op, thanks!

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Beg hier goed hoor me meisje ligt met dr hoofdje naar beneden en ik wacht nu op me babyspullen .

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Heee BEG!

Hoe is ie bij jou??? Voel je je al wat minder moe??

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Nee de 20 weken echo afspraak moet ik nog maken, die zal na pinksteren gaan plaats vinden. En geslachtsbepaling gaan we zeker niet doen, we willen nl niet weten wat het gaat worden, we willen ons laten verrassen. Mijn VK doet nl geen echo's dus het is gewoon een controle afspraak de 29ste. En ja mijn buik begint al te groeien, dat deed het al vrij snel hoor, loop niet voor niets al een tijd in positiebroeken. Wil de broek van mijn neefje nu af hebben, dan kan ik met mijn eigen positiebroeken enzo aan de gang gaan.

8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hey hier alles goed, en hoe is het met jou??

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    leuk!

Hier vrije dag thuis, maar vanochtend bruut wakker gemaakt om half 9,
    stond iemand aan de deur, die aanbelde, wegliep en weer aanbelde enz enz enz,
    maar ik lag op bed, dus ben blijven liggen, heb geen afspraak staan en verwacht ook geen pakketje,
    was uiteindelijk ook niet voor ons, want er lag ook geen briefje erna in de bus.

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Minder moe, maar best wel last van bekken,
    dus uitgebreid shoppen kan niet meer.
    In het weekend alleen boodschappen doen en dan ben ik daarna alweer op!

Hoe is het met jou?

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hier ook goed op mijn bekken na, maar ik overleef het wel hihi.

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Loop je al bij de fysiotherapeut dan? Mijn bekken zijn ook altijd vrij gevoelig van mezelf, heb al wel contact opgenomen met mijn fysiotherapeut onder het mom beter voorkomen dan genezen, mede op verzoek van mijn VK, dus hij weet ervan en heeft ook aangegeven dat zodra ik de beginverschijnselen ervaar dat ik dan ook gelijk aan de bel moet trekken.

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    yep, al een paar weken
    ze heeft al gekeken naar hoe ik zit, loop en sta,
    oefeningen mee gekregen,
    maar ik wil af en toe gewoon teveel

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh ja het is over 2 weken natuurlijk alweer eind april...
    Toevallig dat we op dezelfde dag een afspraak hebben! Alleen die van mij is minder leuk.... maar toch merk ik dat ik er wel naar uit kijk....
    Jaaa natuurlijk je positiebroeken! Sorry ben er soms niet helemaal bij met mn hoofd :)

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Vervelend joh!
    Kan je wel nog een beetje werken of gaat dat ook heel moeilijk nu?

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Met mij is alles wel goed...zit weer in de spannende dagen... temp is naar beneden aan het sluipen weer dus neig toch weer naar een ongi..
    Maar ben wel al 4 dagen misselijk en steeds van die oprispingen... maar die misselijkheid kan ook van ijzertekort komen...

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik moet werken...
    Moet proberen het zolang mogelijk vol te houden van iedereen (bedrijfsarts enzo, iedereen zegt dat zwangerschap geen ziekte is, en dat bekkenpijn erbij hoort),
    behalve de fysio, die zegt dat als ik het niet trek me maar ziek moet melden.

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    spannend meis!

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja en dan wordt je letterlijk en figuurlijk op de rem gegooid, dat klinkt me bekend in de oren hoor, laatst ook ivm de komst van ons kamertje snel nog kast leeghalen bedden verslepen, was geradbraakt, moet ik ook niet weer doen zoiets.

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Alleen jij kan bepalen wat je trekt of niet trekt he....dus als het niet gaat, gewoon stoppen! Anders loop je het echt op later en krijg je misschien wel spijt. Nee zwangerschap is geen ziekte, maar wel een hele aanslag op je lijf! Dus wees er zuinig op, het moet nog een tijdje mee...

Deel Deze Pagina