Hey mystiklady.... heb je een rede om zo ver weg vooruit te denken..? postief blijven hoor! je weet het maar nooit. liefs
Hoi allemaal, als ik mijn laatste cyclus moet geloven: NOD 19 april Verjaardag 19 april Toeval? Ik hoop het niet!
tjeetje...denk ff weer eens een keer spieken... zie hier nog steeds namen staan die NU toch ECHT wel eens door moeten stromen (en blijven!!!!) naar het zwanger gedeelte hoor... HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
hoihoi allemaal, zo lekker mega drukke dag achter de rug. Maar tis weer gebeurt allemaal. Is er gewoon weer een dag voorbij. Pffffffffff wat gaat de tijd toch hard. Nog flink ongi hier donderdag ben ik jarig en vrijdag vier ik 't dus moet nog flink wat dingen regelen allemaal. Via MP "nieuwe" eetkamerstoelen op de kop getikt dus die moeten even gehaald worden. Woensdag wordt het weer een poetsdag en kapper. Vrijdagochtend nog wat poetsen vrijdagmiddag al het eerste bezoek. Wordt er nu al moe van. Lekker chaos verhaal maar he that's me miss chaos LOL
Ik geef de mijne weg aan Cyntje... die gun ik ze enorm! niet dat ik ze niet hebben wil maar... ik ben nog niet zo heel lang bezig en heb al een kleine bink dus als jij ze nou dubbel vangt...
Ohhh ik krijg zowat een brok in mijn keel Wat lief meid!!!! *pakt grote boodschappentas* Maar er is nog wat over en dat mag jij nemen hoor. De hcg'tje verdubbelen toch... dus als je met een beetje begint... Liefs Cyntje78
En nog goeiemorgen allemaal! Gisteren kwam ik mijn schoonzusje tegen en die vertelde dat haar dochtertje van 3,5 zei "Ome Cyntjeman is mijn papa" Maar dat kan toch niet zei mijn schoonzusje... "Jawel... ome Cyntjeman is ook een beetje mijn papa" zei ze toen.... Ook weer een brok in mijn keel moment...
Hmmm het is wel erg rustig hier? Ben ik de enige die een dagje vrij heeft?? Vanavond moet ik de loodgieter opvangen, ALS hij komt... hij heeft ondertussen zijn afbel-strippenkaar vol Zo komt onze badkamer nóóit af Nu ga ik ff een bakkie doen bij mijn ouders. Die zijn aan het oppassen bij mijn nichtjes. Doeidoei allemaal!
cyn, heb je een contract met hem? want anders kan je zeggen dat hij niet betaald krijgt wat er is afgesproken.....je mag namelijk niet blijven afzeggen.......en ik vind dat je dan zeeekers wat korting mag krijgen ofzo!! (hier gordijnen...waren niet leverbaar....dus 8 weken later....en kreeg ze voor 1/3e van de prijs....scheelde toch wel 150 euro.....)
Goeiemorgen allemaal, Weer een prachtige lente dag! Voor mij de 1ste ronde voor een 2de wondertje, dus ik vang niet veel maar wel een beetje okay, dan laat ik nog heel veel over voor de meiden die al zo lang bezig zijn! Koeky heerlijk lekker choatisch daar kan ik ook wat fijn! Cyntie veel plezier bij je ouders en succes met de loodgieter, daar wordt je toch doodmoe van van zon vent die continu afbelt! Straks even lekker met de kleine man naar het dorp wandelen, allemaal leuke koopjes bij de kruidvat dus die ga ik even inslaan
Goedemiddag, wat een rust hier. Heb gisteravond nog een ovutestje gedaan(omdat ik het vandaag pas vanavond kan doen) maar weer hardstikke wit. Zal ook eens ven op internet naar de koopjes bij de KV kijken.
Goede middag allemaal! Hoe is het hier? Ik heb toen straks een ovu-test gedaan, maar nog steeds wit. Ik denk echt dat de ovu-test van afgelopen vrijdag de positiefste was. ik heb nu nog 1 test in huis en die doe ik morgen en als die ook wit is dan ga ik gewoon op het wachtbankje! Liefs, Duveldraakje
Cyntje.. graag gedaan meid, ik voel dat gewoon zo!! meiden.. wat een gezelligheid hier en wat een lekker lente weertje! liefs!!!!
Yes, een streepje op de ovulatie test. Het feest kan beginnen. Het was zeker een lekker weertje, morgen wordt het geloof ik nog warmer.
Hee miri75 Lees net dat je al sinds 08 bezig bent, jeetje, Was je bij de eerste ook zo lang bezig?? Hopelijk gaat het snel lukken, lijkt me erg lastig dat gewacht. Gr
Bij de eerste heeft het ruim een jaar geduurd, toen werd ik gewoon niet zwanger. Nu wordt ik wel zwanger maar krijg ik steeds miskramen. Eerste keer bijna 7 weken, daarna drie keer rond 5 weken en de laatste keer bij 8,5 week. Wachten is inderdaad erg lastig, had er in het begin niet zo'n last van maar nu na de laatste miskraam begint het moeilijker te worden. Was jij snel zwanger van de eerste?
Jeetje zeg wat een pech heb jij gehad. Kun je de spanning nog wel hebben, je verlegd je grenzen zeggen ze he. Hopelijk gaat het snel goed. Ik durf het bijna niet te zeggen maar van mijn eerste was ik in de eerste ronde zwanger. erg snel, wachten ken ik dus niet. Wel raar om elke maand te moeten voelen wat je voelt en dan ook denken dt je zwanger bent. Want had veel last van misselijkheid en buikpijn ( wat ik bij mijn zoontje ook had) maar ni steeds toch ongesteld. Appart wat een lijf kan doen. Nou succes meid!! Ik duim voor je