ja als het goed is tot 1 uur zouden ze kunnen komen dus hopelijk doen ze dat heb nogal negatieve ervarringen met mensen die afspraken maken hahah .
fijn dat het goed gaat! Hier ook wel hoor, ben moe...maja....bijwerkingen!! Koppijn, opvliegers, obstipatie, veel dromen...........
Ja maar het probleem is wel dat je weer afhankelijk bent van........ Maar ze hebben nog 1 uur te gaan.
ach we zien wel....ben er heel rustig onder deze maand......wil niet zeggen hoe het na eisprong gaat hahaha..maar die tijd ervoor lekker!! Ik zie wel...als ik niet het idee heb dat ik een eisprong krijg...dan bel ik gyn en gaan we ff kijken met echo....is er niets...ook geen eisprong geweest in bloed...dan kijken we verder.... Want 1 ronde wel...1 ronde niet...1 ronde wel...1 ronde niet....dat werkt niet he...
Oeps, krijg net de afrekening van het waterbedrijf, 164 m3 verbruikt in 1 jr tijd... met zijn 2-en...
daar was ik ook ff weer. hele huis schoon, was op de lijn. en vanmiddag nog invoegen de tegels. wilde ik als eerste doen maar zaten 2 tegels niet goed vast net nog een ovutest gedaan 1 streep meer niet... ei is te laat verneem deze keer ook niks eigenlijks. alleen zaterdag steeds felle steken gehad, maar ovutest negatief. dus dat zal me ei niet geweest zijn, anders teeeeeeeee vroeg
hallo meiden, heb nog niet terug gelezen, is zo veel!!! maargoed, hier is het vandaag of morgen game over.... gisteren roze verlies, vandaag bruin... en dus (weet ik inmiddels uit ervaring) morgen bloed.... bleehh. had het toch wel een beetje gehoopt deze maand... jammer... maargoed, op naar ronde 9 maar dus... hoe is het hier verder? heb ik veel gemist sinds zondag? liefs
Nee inderdaad, dat werkt niet echt. En het komt me wel bekend voor hoor, voor eisprong rustig en daarna het stress wachtbankje tot de NOD
hoi ik kom ook weer piepen ben net broodje met kip en kaas aan het eten en het smaakt heel erg lekker. smakelijk iedereen Begje leuk om je nog eens te zien
hoi yaraah, meestal koekeloer ik hier en daar even, zit ik nooit echt lang meer in een topic, maar vandaag weer dagje vrij dus... moet zo wel gaan douchen, half 2 afspraak bij de fysio
haaaaa leuk een dagje vrij... ik moet vandaag maar van 16u tot 20u werken dus daarom dat ik ook wat langer blijf plakken weer... succes bij de fysio
Helemaaaal niet, ik wil het niet hebben! Jij gaat op roze en niets anders, begrepen? (en anders vind ik het gezellig als je me in mei op komt zoeken)