Meiden van de oude garde, kennen jullie Elegance en Maaikyb nog? Die zijn allebei bevallen van een jochie!!
zo zo wat een stille middag hier zeg! heb niet bijgelezen, maar had ook geen nieuwe zwangere gezien op de lijst zo snel, ben al 8 dagen ofzo hier niet geweest volgends mij haha
Ohh leuk, gefeliciteerd meiden. Heitje heb je nog namen voorbij zien komen (ben ik altijd nieuwsgierig naar) en waar haal jij je info trouwens vandaan, snuffel jij in de mama topics?
Deze 2 staan in mijn vriendenlijst en af en toe stuurden we nog berichtjes naar mekaar...en ik bedacht me vandaag, laat ik ff kijken hoe het met ze is.. en jahoor...zijn ze al bevallen!
hoi meiden ik kom gezellig met jullie mee kletsen wij gaan op voor ons 3e kindje zijn sinds januari bezig nu de eerste was een wondertje gepland maar wonder boven wonder snel geariveert de 2e net zo goed een wonder maar naar 3,5 jaar klussen pas wil geen ziekenhuis traject door gaan zo als de 2e dus willen graag natuurlijk zwanger raken lukt het niet houd het op en laten we het bij 2 (zo denken we nu teminste ) me nod is 19 april dus zit op de wacht bank
zon..die is hier al weer weg...helaas...tuin op het zuiden dus rond deze tijd is het niet meer zonnig.... verder gegeten...en opgeruimd...nu tv aan het kijken...naar kleine meis die heel fanatiek aan het spelen is...en dan hier wat schuimen......
heerlijk hoe die kleintjes zich kunnen vermaken kijk er hier ook altijd met plezier naar bedankt theeleut ja het blijft spannend maar ben er op een andere manier mee bezig als bij de eerste en de 2e
me kleine meid ligt met dr billen naar voren haha krijg het gelijk benauwd maar tis ondertussen wel erg schattig zo ben ff aan het rusten want ben onze slaapkamer baby spullen vrij aan het maken want het was hier een opslag plaats maar de mannen zijn nu druk bezig met het kamertje nou ja leegmaken hopelijk lukt het ze iig een kast in elkaar te zetten kan ik de kleertjes die ik opgehangen heb morgen strijken en in de kast hangen/leggen/ en gelijk kijken wat er nog nodig is Ben nu moe dus nu ff rust en dan dalijk de mannen weer helpen
Jed dan... hoezo anders dan, meer het gevoel dat als het er bij twee blijven dat het dan ook goed is ofzo. Ik ben er veeel meer mee bezig maar komt ook omdat mijn buik als zwanger aanvoeld hihi