Nou ben me echt beroerd geweest van me ongesteldheid. Het gaat nu gelukkig weer wat meer beter... Ik baal er echt mega van, van die innetselingsfouten.... en zeker omdat er weinig aan te doen is.... Aan de ene kant wel handig dat je bewust dat je alles meer voelt....tijdens de hele cyclus aan de andere kant heel irri omdat je er juist dan meer mee bezig bent, omdat je er niet om heen kunt met wat je voelt....
Goeiemorgen allemaal Heb ongelofelijke spierpijn...van het lopen in het bos Ben gister 2 uur weggeweest met de honden Nou sinds gister niet meer geklust! en vandaag ook niet vanwege morgen Wij proberen het nou ook zo om de dag te doen...
pff ik was me van de week toch een portie beroerd na het klussen! raar gevoel in m'n buik en kotsmisselijk. Nu wouden we gister weer klussen maar mijn lichaam werkte niet echt mee, alles bleef kurkdroog.. zo dus mijn baalmomentjes gehad. Hoop dat het nu weer wat beter gaat...
idd zo zie ik het dus ook hou je het nog een beetje vol tot vrijdag ? vond het altijd zo moeilijk te wachten vooral als je zo veel onduidelijkheid hebt
Kwam ff kijken of er Heitje nieuws is? Maar helaas. En dames het is nieuwsGIErig (en niet nieuwschierig) Het is nl gierig zijn om nieuws
ik ben net klaar. was in de wasmachine doen zo. en dan na het bos. daarna de keuken uitboenen. kluswerk zit er mooi uit. en netjes wauwwwww. klusmiep heitje kon vandaag testen toch? of ben ik verkeerd op de hoogte. tijd voor een broodje en drinken en dan op na het bos
Ja ja ja ja ja ik ben er al.... heb nog een tijdje in mn bed liggen balen... Temp is weer een beetje gezakt...test weer nega dus ik ga denk ik BB en Sammie achterna..
Vannacht helaas ongesteld geworden! Op naar de volgende ronde , nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen!!!
Tja het was te verwachten eigenlijk he...we moeten niet voor niets naar de gyn... maar had toch nog hoop omdat het altijd zomaar kan....en mn hoop is nog niet helemaal weg tot ik echt bloed zie.. Jammer Kwebbel van je ongi! Is er ook roze bij vandaag????