Volgens mij zie ik af en toe wel de teller omhoog gaan maar die meiden doen alleen mee aan de lijst en kletsen niet hier mee. Ze laten het ook alleen via de lijst weten..
Goed hoor, heb testdrang Toen ik de vorige ronde die vage posi testjes had, had ik ook wel zoveel witverlies
En nog niet getest? Knap hoor! *geeft schouderklopje* Nu dus weer zoveel witverlies? Hm spannend! Verder nog kwaaltjes?
Hier nog steeds misselijk, mega zere boobs en buikkrampen. Sjonge, ben nog nooit zo misselijk geweest voor NOD..waar het vandaan komt ineens, geen idee??
nee nog niet getest, want heb geen testjes in huis ja nu weer dat witverlies, heb niet echt kwaaltjes, soms steken in mijn buik, bij mijn lies ofwel bij mijn navel, maar weet niet of dit een kwaaltje is...
... als ik jou kaartje zo bekijk dan zou je nog maar 4 dagen na innesteling kunnen zitten ook en dan heb je mss nog niet genoeg hcg in je lichaam om een posi test te krijgen
Ah, oke! Afgelopen weekend vertelde een vriendin namelijk dat ze het elke dag doen en vaak zelfs 2 x per dag. Ze zijn 8 maanden bezig zonder resultaat. Ik vond dat al geen goed idee, en na de zaaduitslag van ons gisteren al helemaal niet.
Duurt nu wel erg lang, vooral omdat ik nog steeds buikpijn heb en niet het gevoel heb dat ik ongesteld wordt. Moet nu de nachtdienst in dan is je lichaam altijd al van slag. Ben benieuwd hoe dat nu zal zijn.
Een kwaaltje is het altijd...maar of het een zw.kwaaltje is weet je nog niet Wanneer ben je van plan om een testje te halen?
Ja dat kan ook nog...maar aan de krampen in mn buik te voelen en mn dalende temp voorspel ik niet veel goeds...maar ik doe echt mn best om nog hoop te houden!
Heb ook al een paar dagen zo'n rare smaak in mijn mond (beetje bloed- of metaalachtig) zou eigenlijk het liefst nu gewoon naar de winkel rijden en testen oooo en jouw lichaam heeft gewoon nog niet zoveel hcg, want denk dat je nog maar 4 dagen na je innesteling zit hoor
Die rare smaak hoor je ook wel vaker...goed teken zou ik zeggen! Haha je denkt echt dat het een innesteling is, hoop echt dat je gelijk hebt!! Ik ben er vandoor, ff gebak halen voor mannetjes verjaardag, kan ie morgen uitdelen op zn werk Ik meld het meteen als ik ongi word! Fijne dag!
Bijlezen van gisterenJ: het resultaat Duvel, balen, maar ook wel fijn dat je zekerheid hebt, toch? Rimar, dat met het vlees is vervelend he! Had het bij Olaf ook en we hebben een open keukenJ Leuk dat jullie het niet willen weten! Wilden wij bij Olaf ook niet, heb je al een voorgevoel? Grappig die kleuren aqua en lime, zijn de kleuren van de kamer van OlafJ Plug met slang: wij lieten hem altijd leeglopen in een emmer, die gooiden we dan leeg maar zon plug met slang is wel beter lijkt me! Beg, balen van je bekken! Bij mij begint ie nu ook..hoopte nog zo dat het deze keer weg zou blijven, moet binnenkort naar de fysio En ziekmelden hoor als het niet meer gaat!!! Het hoort er wel een klein beetje bij, maar de meer ernstige vorm en zo vroeg in de zw echt niet hoorJ Iedereen is nou eenmaal uniek, de een heeft meer last dan de ander Hier geven ze pakketjes altijd af bij de buren en dan doen ze een briefje door de deur dat het daar ligt Zen spannend! Zomaar wat vervelend toch, dat vertraagde ei van je!hoop voor je dat je snel een mooie tweede streep hebt Ingef, balen! Echt bah *knuffel* Melanina leuk! Dus nu kan je echt helemaal alles een plekje gaan geven, leuk! Sammie neeeee jee wat balen zeg! Had het je zo gegund.. *knuffel!!!* Janis leuke foto! Als ze nou allemaal naar iemand vliegen die al lang bezig is . Spannend JesDan, welkom en heel veel succes! Lovepeet: een hoop (privé) vragen en hopelijk voor jou je eerste echo! Yootje succes vanavond met de intake! En wat leuk dat je een voorgevoel hebt! Willen jullie het weten? Lila spannend! Ook een voorgevoel dusJwil je weten wat het is? Bijtjuh..de huisarts kan je misschien zekerheid geven of je helpen met het meer regelmatig krijgen van je cyclussen.. ,maar snap dat het een grote stap is.. Haha lees van alles over de zon hier was het gisteren hartstikke koud!
Heitje potverdriedubbeltjes heb je op je temp gemopperd? Das niet de bedoeling hoor. Dikke knuf en ik houd een beetje hoop.