NoD April 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cyntje, wat fijn en toch nog snel.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wow cyntje wat kan jij dat goed aanvoelen zeg.....je zei een paar uur terug ik ga ongi worden..rugpijn enz....maaarrrrrrrrrr LEUK nieuwe ronde!! Komt helemaal goed meis!

3. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Nou gezellige boel hier, ik zie het al...!
    En wat hebben we toch een lekker weertje tijdens het wachten...

4. LadyDii

LadyDii Actief lid

3 nov 2008
    202
    0
    0
    Leiding gevende in een familie vermaak centrum.
    Den Helder

joepie!!!!!!!!!:)

5. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hoi meiden,

volgens het 'boekje' zou ik nu mijn vruchtbare periode hebben. Maar de ovulatietesten zeggen me niets hoor! 2 dagen een vaag streepje vervolgens 2 dagen geen streepje....dus we wachten maar af ;) ondertussen seksen we gewoon lekker door! haha

Xx

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hahaha... ja, ik heb dat altijd... als het naar mijn benen trekt dan weet ik genoeg.

Jep! Komt helemaal goed!

7. Meid, welkom hier. Helaas weet ik hoe het voelt... Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn en dat je een helemaal gezond en levend kindje mag krijgen!

8. Cyntje, wat een goed nieuws! Eindelijk fris en fruitig de nieuwe ronde in:D

9. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    @ Lady Dii: ja misschien heb je ook wel gelijk. Wel voldragen maar helaas te vroeg. Dank voor je gelukwensen.

@ Tricia: da’s balen. 11 dagen overtijd en dan toch ongi. Zuur hoor.

@Claire85: jeetje meid, waarom schrik je zo. Het is jammer genoeg niet anders voor ons maar je moet niet schrikken hoor.

@ Miri: ik heb een site waar je je aan kunt melden waar het verhaal op staat. www.fabertje.webs.com Zeg er wel even bij dat je van ZP komt. Ik werk namelijk op een school en wil niet dat al mijn leerlingen meelezen.

Ik ben inderdaad terug naar het ziekenhuis geweest. We hebben het vooral gehad over een eventuele volgende zwangerschap omdat deze verre van normaal zal zijn.
    Het komende half jaar zien we wel wat er gebeurt en of we spontaan zwanger worden. Er ligt geen druk op maar het zou mooi zijn als het wel lukt toch??

@ marjolein: dit jaar wordt ons jaar oke?

10. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Jeetje.. jij hebt ok al heel wat meegemaakt :( En het lijkt me erg moeilijk om te weten dat je het in een volgende zwangerschap moeilijk zult krijgen.
    Is er dan een behandeling voor een zwakke baarmoedermond?

11. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Boehoehoe... :( zit ik hier nu helemaal alleen? *ff verder neuzen dan maar*

12. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

haha ik kom ff stiekem weer gluren

13. LadyDii

LadyDii Actief lid

3 nov 2008
    202
    0
    0
    Leiding gevende in een familie vermaak centrum.
    Den Helder
    het is stil aan de overkant, t stil aan de overkant... t is stil aan de over kant...HET IS STIL AAN DE OVERKANT :):)

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi ik kom ook op dit late tijdstip nog even langswaaien.

Bramtim heftig zeg, heel veel sterkte en succes!

Super cyn dat je weer meedoet.

Ik weet mijn cyclus niet omdat dit de 1ste ronde is dus we zijn al lekker aan het knutselen en ik denk zelf dat ik tussen de 28ste en de 3de wel ergens mijn eisprong moet hebben, spannend spannend!

15. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    he dames
    ik kom er gezellig weer bij mijn nod is de 21ste wil/kan iemand mij op de lijst zetten...
    na 13 rondes weet ik nog niet hoe het moet.
    Schaam

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik mag me waarschijnlijk hier ook weer komen melden helaas......blijf nog even tussen de twee topics in zweven omdat het nog niet doorzet. Mijn nieuwe NOD zou 21 april zijn als het vandaag doorzet.

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

goede morgen lady's :) Hoe is het hiero!

18. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

Hoe is het hier op het wachtbankje? Ik heb sinds gisteren weer ontzettend veel last van mn onderbuik en lage rugpijn. Dit ken ik echt niet van mezelf. Het lijkt net of ik elk moment ongi kan worden en dat terwijl ik volgende week zondag pas mn NOD heb. Ik weet niet of mn lichaam me voor de gek houdt of niet, maar dit lijkt zoveel op de klachten die ik ook had toen ik zwanger bleek van onze dochter.
    Het zou natuurlijk wel heel leuk zijn als het meteen raak is!

@Bramtim: Jeetje wat een verhaal! Ik vind het echt heel knap dat je toch zo positief overkomt. Ik hoop echt dat je z.s.m. zwanger raakt en dat dit kindje kan/mag blijven zitten. Good luck!

Liefs,
    Duveldraakje

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ bramtim... ken je nog van een oud topic een hele tijd terug nadat je jullie 2-ling verloren was.... daarna kwam ik je ergens tegen en zag ik dat je zwanger was en nu kom ik je hier tegen en zie ik wat voor vreselijks is gebeurt
    vandaar schrok ik

@ alle andere damens

ik blijf voorlopig even op de achtergrond
    kon van de week mn nieuwschierigheid niet meer houden over mn eisprong en heb het ziekenhuis gebelt om progesteron waarde deze was maar 1,2 dus geen ei en die zal er ook niet komen

ze mocht niet alles vertellen maar mn hormoonwaardes zijn enorm hard gekelderd, dit is waarschijnlijk ook de oorzaak dat het in januari een vmk is geworden

dus dat was even slikken

dus ben me een beetje aan t voor bereiden dat het zoiezo weer een complete mmm wordt

dus op naar maandag

aankomende week ook weer gaan werken *snik*

hoop jullie volgende maand niet tegen te komen hoor! allemaal op roze jullie!:D

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    he bah claire......knuffel!

(hier toenstraks de waardes gekregen van progesteron ook....82!!)

Deel Deze Pagina