oo.. klinkt inderdaad wel apart he? mijn moeder has carpale tunnelsyndroom... had ook een doof gevoel in de vingers, koude handen etc... in de gaten houden meis! vervelend zeg...
Ja was ook zeker lekker...En vooral met het mooie weer! WE hebben zopas al ff geklust Ben heel erg benieuwd wat de temp voor de rest gaat doen... Ja dat zou ook nog kunnen...morgen en de rest van de week maar ff afwachten... Morgen ook ff bellen voor de uitslag, en dan maar gelijk ff vragen wat de volgende stappen zijn! Dat wil ik ook wel weten..
nee geen steek van iets het zit echt aan de binnenkant van de hand tussen de botten zeg maar. het jeukt ook niet. hand is ineens zo dik dat ik gisteren nog net op tijd mijn trouwring heb kunnen afdoen. krijg hem nu dus ook niet meer om... kijk het wel evenaan . misschien gaat het zo weer over. maar wat is het typen nu vermoeiend.. maar oke het lukt wel
wij gaan zo ook lekker naar bed... heerlijk dagje buiten geweest, word ik altijd zo rozig van!! ben bijna jarig...hahaha... dinsdag word ik al weer 29 jaar!!! laatste jaartje als twintiger...hihihi... nou goed, menstruatie is de deur weer uit, dus manlief wil het wel gezellig maken straks in bed... we gaan even oefenen voorals het eitje straks komt....hahahaha liefs!
hand voelt we iets warm aan maar niet ernstig ofzo. kijk het even aan en als het niet beter gaat richting ha
Senna, verander dat witte bolletje eens, dus dat je het goede tijdstip invult die je normaal ook invult......misschien dat hij hem dan wel pakt.
Ik ga er ook zo vandoor! Zo ff douchen en dan nog ff lekker bankhangen met vriendlief! Tot morgen allemaal en welterusten!
Update: hier zet het nog niet door, in 3 uur tijd bijna geen rood verlies.....als het dan toch moet laat het dan maar losbarsten. Hou jullie morgen van mijn belletje op de hoogte. Slaap lekker voor nu. Ricmar mijn duimen draaien overuren voor je.
goofy ik ben erg benieuwd welke kant het bij jou opgaat. hopelijk heeft het met innesteling te maken oke dames ik ga brood uit de vriezer halen voor morgen en dan naar bed
Meiden trusten alle die naar bed gaan, heb net me eerste zw ongemak gehad, genadig over moeten geven haha