NoD April 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Hmm.. Volgens mij moet ik nu hier zijn.. Heb net in maart gepost. Maar ik zie net in mijn agenda, dat ik waarschijnlijk 2april mijn nod heb.. Ik ben in de war..

Kan iemand mij even helpen?

Ik was 2maart ongesteld geworden tot 5maart. Dus mijn eitje komt volgende week de rond de 19e (de 20e was mijn eisprong zei zo'n calculator). Dus wanneer moet ik dan niet ongesteld worden? 2April toch?

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik zou inderdaad je langste cyclus aanhouden als die nog onregelmatig is. Wél op tijd beginnen met klussen ;)

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Als ik normaal mijn cyclus ga krijgen dan is mijn NOD 23 april...

Dus... meiden... duimen dat ik 24 maart mijn ongi krijg!! Liefs gisteren al maarja... geduld is een schone zaak.

4. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Ik duim voor je Cyntje!
    &Wij klussen erop los hihi:D

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeieaaf allemaal :D wordt gezellig hier

@ cyntje... moeilijk heh dat je een ronde moet overslaan :( heb de gyn toendertijd er ook een aantal keer om vervloekt
    *knuff*

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    heb toch wat mafs ben elke keer mn favorieten kwijt van topics :(

7. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Dat is raar.. Maar nu even een Bl0nd vraagje; Hoe krijg ik favorieten topics?

;)

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    als je in een topic reageert krijg je een 'abbonement' erop

als je dan op gebruiksinstellingen in t ruin/grijze balke boven klikt krijg een een lijst met de topics waar je mee kletst

soort favorieten lijst;)

9. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Aah.. Okaay! Bedankt om mijn "Bl0nd" momentje even te verhelpen:p!

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hoe is het hier vanaaf...rustig?

11. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Jaa! Zijn nog niet veel meiden in het April topic, aangezien Maart ook nog lang duurt! Hoop dat er ook in Maart veel meiden het geluk dichtbij staat;)!

En de rest (waaronder wij) die gewoon moeten wachten! Die kletsen dit topic ondertussen toch wel vol denk ik?;)

Hoeist met iedereen? Iemand nog wat leuks gedaan?

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nah niets leuks...met de benen wijd bij de gyn gelegen hahahaah.

heb 2 eitjes gezien..maar 9mm...dus nog groeien hopelijk!!!

13. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Heey allemaal!

Ik ben er ook weer! Mannetje is boven met mijn broer de badkamer vloer aan het leggen. Jippie!!! Net een klantje weer van nageltjes voorzien. Pfff mijn eerste werkdag sinds bbz zit er weer op.
    Morgenvroeg weer werken maar dan mijn andere baan. Ik hoef gelukkig maar 2 uurtjes te werken en dan alleen pillen delen en boterhammen smeren. Nog 2 weken geen zorg gelukkig.

14. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    @Mgwc

Whahaha met de benen wijd bij de gyn? Ach zolang het maar doeltreffend is en goed gaat met die twee eitjes! :D! Ik duim voor je!

@Cyntje
    Als je het rustig kunt opbouwen is altijd fijn! Is het niet moeilijk om weer te gaan werken?

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tsjah..om te kijken of er iets groeit moet je met de benen wijd...interne echo...ben het onderhand wel gewoon aan het worden hahahaha.

Idd groei eitjes groeiiiiiii

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    knap hoor cyntje...weten ze op je werk waarom je ziek was? hoe gaat het verder met je?

17. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Haha! Met de benen wijd voor die eitjes!

Ach, idd, op een gegeven moment went alles;)

Het is gewoon op het strand liggen zonder bikinibroekje aan en ipv zon een felle tl-buis:p Misschien moet je daaraan denken en dan de natuurgeluiden van de zee erbij! En dan maar hopen dat die eitjes zichzelf fijn voelen en GROEIEN:D!

18. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Op het werken weet iedereen ervan..
    Vorig jaar na de eerste mk ben ik 2 weken thuisgeweest en vroeg iedereen of ik vakantie had gehad. Tja, toen ook maar gewoon verteld. Dus nu weer. Heb wel ontzettend veel kaarten, telefoontjes en berichtjes gehad van collega's! Zo lief!

Maar toch zie ik er wel een beetje tegenop. Ik hoef pas om 8 uur te beginnen. Maar ga rond 10.30 met de rest pauze houden voordat ik naar huis ga. Zal wel vragen uurtje worden denk ik :)

Ik weet alleen niet of dat bewoners weten dat ik "ziek" ben geweest. Dus als ze vragen of ik vrij ben geweest zeg ik dat ik op de andere afdeling heb gestaan. (ik werk op 2 afdelingen namelijk) Maar het zullen er wel maar een paar zijn die dat vragen vermoed ik.
    Ik ga ze iig niet vertellen wat er is gebeurd. Dat vind ik niet nodig... wil ze niet aan het huilen maken, want sommige oudjes leven echt met je mee.

19. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Oh...ik heb vanavond van mijn buuf/klantje een heel mooi boedha beeldje gekregen! Dat ie maar véééééél geluk en gezondheid mag brengen :)

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik ben er ik ben er
    met ene broertje naast me die zich al een half uur afvraagt wat dpo betekent :p:D ikkke laat hm in een raadsel

Deel Deze Pagina