Alles voor een goed doel he? Nou mijn temp is nog niet byzonder... vorige maand toen we niet zwanger mochten worden.... zat ie regelmatig op de 37 graden... dus ik verwacht er niets van... Tenzij je zwanger temp per zwangerschap kan verschillen? Kweet niet?
Dat had mijn moeder ook dat ze zwanger was van mijn zusje, ze kwam ook elke week heel veel aan ze heeft ook geen schildklieren meer sinds haar 23ste (vanwege schildklierkanker)
Nou ik zal er weer even vandoor...het is nou weer een beetje mooi weer, dus zal ff post gaan doen Tot later
@ricmar het blijft dus spannend voor jou. Ik blijf duimen hoor. Ik had ook nega getest met kv en 2 dagen later posi met etos/predictor en digi clear blue. dus ik blijf koppig duimen voor je! @goofy ziet er al goed uit hoor,ook hier blijven de duimpjes draaien.
Oh jullie zijn een lieverds!!! Door jullie begin ik met het wat meer te beseffen maar durf nog steeds niet blij te zijn. Maar bedankt voor de felicitaties!!!! Dikke dikke dikke dikke kus voor jullie allemaal!!
goeiemorgen meiden, speciaal voor lovepeet zodadelijk even het fototje op zoeken, ricmar knuff, zomaar knuff omdat je het ook nodig hebt, en goeiemorgen rimar, ik zie je wel zitten daaro!
en Tante doet de felicitatie dans voor GOOFYCHICK.. mijn test was minder positief en kijk banner maar mijn bloedtest was errugh positief (2700 hcgtjes)
Hey Tante! Hou je het nog een beetje uit?? Hoe waren de laatste onderzoeken? Is je meisje nog een beetje gegroeid?