Ricmar, weet je waarom het zolang duurde om op jou te reageren, omdat mijn duimen door blijven draaien voor je, en dus geen tijd heb om de toetsen in te drukken omdat mijn handen in elkaar gevouwen zijn Hopelijk test je snel positief!
Lieve lilalien, Wat kunnen artsen soms toch ook eikels zijn!!!!!!!!!!!!!! HEle dikke knuffel voor jou en ik ga heel erg voor je duimen dat alles gewoon goed is!
@lilalien pfff sterkte hoor meid! een dikke knuffel! @ricmar spannend!!!! wanneer ga je nog eens testen?
heb geen idee wanneer ik weer ga teste denk dat ik minimaal 2 a 3 dagen wacht.. en anders met poli overleggen
bedankt Charmed, ik ga lekker eten koken en dan daarna kom ik hier nog wel es piepen hoor dag dag *zwaait naar iedereen*
yaraah laten we dat afspreken... oke ben nu zo weg moet met mannetje naar de reuma poli. hij krijgt andere medicatie.. en we krijgen uitleg over het spuiten etc...
zoooo ben terug, heb lekkere pasta gemaakt met romige champignonsaus... en aangezien ik alleen ben ga ik het maar opeten in gezelschap van mijn laptop en tv
Sh*t, wat verschikkelijk balen! Zoals de rest ook zegt, je temp is nog niet extreem laag en geen bloed geeft moed! Ik blijf voor je duimen meis!
WHAAAAAAAAAA!!!!! Hoe duidelijk is die test!!! Wat super!! Dat betekend toch echt dat er iets zit meis! Nu nog een super posi uitslag morgen van het bloed en u bent uitgerekend in januari! of nog net in december?
heb net manlief aan de lijn gehad en bij de gedachte dat ik hem nog moet missen tot donderdagavond moest ik huilen
Pffff sommige artsen Weet even niet wat ik moet zeggen meid... Hoop zo voor je dat alles goed zit! Dikke knuf voor jou!