Inge dat kan ik me ook nog moeilijk indenken, maar ooit heeft iemand mij verteld dat je hart groter wordt bij het krijgen van een 2de kindje dus hier net zoveel van gaat houden als de 1ste!
vraag ik me ook wel eens af...hoe verdeel ik die liefde dadelijk over 2 kindjes!! Doe ik haar niet tekort??? krijgt ze wel genoeg.....enz enz...hahaha
dat kan niet anders dan dat het gemeld is... misschien wel door de persoon zelf... wie zal het zeggen.. een beste meid, maar het schiet mij ook wel eens in het verkeerde keelgat als mensen in de eerste of tweede ronde voor hun eerste kindje al heel erg 'zeuren' over kwaaltjes en de angst om niet zwanger te kunnen raken.. pfff... ik stond er zelf zo anders in toen ik met de pil stopte voor mijn eerste.. iedereen weet toch tegenwoordig wel dat het gemiddeld een jaar duurt... waar ik ook zo moe van word is het lezen van toppic's waarin meiden maar sneeuwwitte testen of valse testen posten en dan zelf maar streepjes denken te zien... pffff... als de streep niet duidelijk is, dan moet ie dat een paar dagen later wel zijn en anders ben je meestal niet zwanger... zie ik later in hun inderschrift..vmk.. hoezo? ik heb geen posi test gezien... bijzonder... vooral als je wel een vmk gehad hebt lijkt me dat pijnlijk...
ben het helemaal met je eens goofy.. En cyntje...jah...dat zegt wel een hoop hihi...ach komt helemaal goed volgens mij..en zal niet zo lang duren ook niet!! Zegt mijn gevoel me!
ja precies, dat ja.... maar inderdaad het idee van een groter hart straks , dat vind ik wel een mooi idee.... liefde genoeg om te delen hier hoor! hahaha...
lees nu het berichie van isra gequoted...dat is idd een mooie gedachte.. (bedenkt zich, heb ik dat gemist...waar stond dat bericht hahaha)
Ohh en voor NOD een zéér licht streepje -> op NOD ongi -> vmk noemen? Ook al zoiets... Ennuh... die relschopper bij de temp kaartjes? Begon met een L.. en eindigd met ...eyshena ofzoiets... Die denkt tussen de 4 a 5 weken te zijn. Onderschrift zit al op 5.3 weken. Een paar dagen geleden schoot haar banner uit van 3.6 naar 4.3 of zoiets. Héél appart. Ging de tijd hier ook maar zo snel
ff terug gelezen...hoezo selectief lezen...gewoon net overheen gelezen hahaha..sorry isra...tis een mooi gezegde en gedachte die je daar uitsprak en ben het er helemaal mee eens!!
Ja, toch wel appart, niet? Nouja... ik wacht geduldig af. Ik zit steeds om de 5 maanden... dus verwacht nu nog niet te veel.
jep,,,...that's te one.... zie het hier toch wel vaker voorbij komen hoor... testen met die o zo onbetrouwnbare vroege predictors... dan een pennestreepje showen.. reacties te over met "zijn onbetrouwbaar etc...." vervolgens ongesteld worden en er dan zelf een vmk van maken... nou vraag ik je? ik reageer daar gewoon niet meer op... pfff...