Ja dat kan ook inderdaad, maar het klinkt heerlijk hoor, misschien binnenkort toch eens gaan uittesten en anders wat aardappelen erbij opbakken, vind meneer ook errug lekker hoor
Nee nee wortelpurree meegekregen van mama en al vlees gebakken dus staat klaar voor vanavond. Deze morgen de pannekoeken samen met dochter opgesmult die over waren van gisteravond met nutella ,je had ze moet zien smikkelen
Hihi, heerlijke combinatie zo te horen. Oh dus jij bent al voorzien qua avondeten, ik moet het nog gaan verzinnen, ff eerst langs de supermarkt voordat ik naar huis ga, moet toch nog geld pinnen enzo.
Shoppen ook zoiets leuks ,nu ff niet MAAR o MAAR als alles in orde is gaan we Ikea ,Prenatal ,babydump ed.afgaan in Heerlen Heerlijk kijk er echt naaruit ,heb nog kleerkast ,bedje ,eetstoel en bvdingetjes nodig. Had een trip trap stoke via het net gezien 2e hands maar persoon reageerd niet meer
Dat is ook balen ja, wil ook zo'n stoel, maar moet nog wat te wensen overhouden, ga eerst voor de basisdingen.
Dank je wel hoor, dat zal zeker wel gaan lukken, hihi, vind het zo leuk, moet wel oppassen om niet door te slaan, maar daar is mijn moeder ook wel heel erg goed in hoor.
Shop ze Werk ze Thesis ze Ik ben door voorm ijn rustnamiddagje Hou jullie goed & nogmaals thx voor de steun!!!!
hey meiden ik moet weer even aan het werk. misschien tot vanmiddag fijn jullie weer even gesproken te hebben xxx
Ja dames ik ga ook zo afsluiten. Wens bij deze iedereen een hele fijne dag en avond en tot morgen allemaal, doei doei
Hoi allemaal Nieuwe zwangeren! Van harte gefeliciteerd! Oude zwangeren! En hoe voelen jullie je? Hier een pracht van een dochter (zie link banner) en nu zwaar oververmoeid is en niet wil slapen. ZUCHT!
Doei doei allemaal Ik moet vanmiddag werken...het zijn gelukkig maar 3 uurtjes... Zal nu weer ff met de website bezig tot later