ik hoop dat ze snel wat vinden waardoor het niet lukt en dat het heel snel en simpel opgelost is...... is goed bedoeld...... ik wil gewoon dat je heel snel zwanger bent!
he meis, wat gaat de tijd snel zeg, dat je al weer moet werken....getver, dat lijkt mij ook echt niet leuk.... sterkte er mee meid, blijf er bij, jullie hebben een pracht dochter! x
Hallo Meiden, Bedankt voor de felicitaties!!! Yarah, balen van je nega test meis... laat die ongi nu maar komen he? Ricmar....geen hoop meer meis? knuffel... subke! spannend onderzoek van je mannetje... eneuh, neuj..niet iedereen is zwanger hoor!!! 3kats, goed op jezelf passen hoor!!! werken in de zorg is niet niets!!! ga zo maar eens een bammetje eten....mmm....heb wel honger! goofy nog gespot? liefs
jij nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis! heb je een leuke/ gezellige dag gehad? ik zit gelukkig nu op het punt dat ik ook van mezelf aan mezelf moet denken....voorheen kreeg ik boze mensen over me heen (goed bedoeld hoor) en ging ik lekker eigenwijs door....wilde niet toegeven dat mijn lichaam niet mee werkt en dat ik niet zoals anderen me goed voel en fit...:x het is niet anders.
ga wat in huis doen, na lekker rustig aan gedaan te hebben. vanmiddag rijbewijs verlengen en onze ongeboren dochter erkennen met vriendlief fijne dag meiden! xxx
ja ook wat verlies dus het is nog onzeker..vandaag bloedprikken of uitslag, sorry weet het ff niet maar dacht, die moet je niet missen!
ah, super! groter? meer tuin? vertel! en NOG niet? of helemaal niet? en wat hield die job in? en en en? (ga meteen ff wat te eten zoeken, dus vertel 't héle verhaal maar als je wilt hè..)
ja hoi ben ik weer ff zwaar afgeleid moest ff me aardbeien oogsten (FB) hahahahah nou benede woning (tis wat) wel is waar met voor en achtertuin (50m2) 1 woonkamer 1 slaapkamer en oprit+schuur...