eerst en vooral: allemaal héél erg bedankt voor de vele felicitaties voor diegene die nog op 't wachtbankje zitten: ik hoop dat jullie ook mogen volgen en voor diegene die net op rood zijn gegaan: dikke knuf!! 't is niet gemakkelijk om iedereen op roze te zien gaan, dat snap ik, heb 't ook ff mogen voelen, niet fijn. Maar jullie tijd komt nu ook héél snel! @yaraah in 't bijzonder: jij houdt 't echt wel spannend hè?!
Meisjes.... ik houd niet zo van praten over mijn eigen eventuele kwaaltjes... maar mag ik ff? Ik zit nu 6 dpo. Al 3 dagen zeurderige bm in toenemende mate. Ook al 2 dagen witte vloed. Maar net moest ik plassen en het witte is zo waterdun... het druppeld er gewoon uit! Nu kan ik wel weer gaan speculeren..... en dat doe ik ook Maaruh... ik had dit zelfde (witte vloed) dus ook in februari toen ik zwanger was! Hellupie!!
ja, morgen laatste kv2voor5 er tegenaan gooien.. en je weet wat ze zeggen hè.. om de dag, vanaf 'n paar dagen voor je ei tot je ei geweest is (moet je natuurlijk wel weten wanneer je ei is )
oeiiiiiiiiiii spannend duim voor je... @ hier als ei vroeg is geweest de 16e wel. klaag ik ook. voor het eerst erg droog da beneden spul van mannetje alleen. rondom mijn tepels/bulltjes word helemaal blauw. en nooit geen steken links en nu wel... elke keer als ik kwaaltjes heb is het niet raak
leiver schat kom helaas begin januari uit maar zou mee komen kletsen... zullen zien nu alweer last van dingen dus ben der bang voor
ik heb 't hier daarstraks ook al eens gezegd, ik ben sinds m'n vruchtbare week zo vochtig als iets. Niet normaal.. dus.. ik zeg zwanger
@Subke: ja ik houd het spannend, maar ik vrees dat ik mezelf gewoon gek zit te maken... Cyntje: die witte vloed is echt een goed teken hoor
Ja, erg he? Daarom praat ik er niet meer zo veel over. In het begin wel, want alles wat je voelt koppel je aan een evt zwangerschap. Maar nu net moest ik het echt even kwijt
die streepjes staan er toch? dus je maakt jezelf niet gek! als je ze in zou beelden, ja. maar nu? nee. wat is de planning? nog ne keer testen? of bloed laten trekken? of wachten? wat zegt je ventje er eigenlijk van? wordt ie ook niet knettergek?
denk de 16e snachts. toen veel pijn en vrijdags overdag ook. tot maandag lichte steken steeds en maandag veel vloei. dus kweenie geen super ovutest gehad maar in elk geval vorig weekend... en eigenlijks om de dag geklust voor na ei. begin van de week vorige week dan wel vaker
Het is precies zo als in februari. Toen heb ik het zelfs nagevraagd hier op zp bij "zwanger zijn" Lang leve de inlegkruisjes *plak ik voor mijn ogen zodat ik al die gekke dingen niet in de toiletpot zie vallen*
wil ik dus ook proberen maar jij begint zet ik klaagmodus ook ff aan.. we gaan duimen dat we omstreeks december mama's gaan eindigen. bankrekening staat op nul. loon zal pas 3 mei erstaan dus kan niks kopen. heb nog geld voor boodschappen en evtuele omkosten en van mijn vriends rekening blijf ik met me fikken vanaf. mag vrijdag testen (als ei dus wel 16 is geweest) kom ik wel op 31 dagen uit ist zondag..