NoD April 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ventje is niet thuis en die weet eigenlijk nog van niks...

ja de streepjes staan er idd wel, mss toch later eitje gehad of zo... ik ga nog ff afwachten en als ik nog steeds ongi-vrij bent dit weekend, dan ga ik weer een testje wagen...

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    O, nee... dat hier echt niet. Mannetje is gebroken van het kangoo'en van de betonvloer waar de schuur heeft gestaan...

3. Duploke

Duploke Niet meer actief

whaha!! ja, 't is wat hè met die kwaaltjes en symptomen.. komt helemaal goed voor je meisje.. ik hoop 't echt!

@zomaar: goed geklust, dus moet in orde komen!! ik duim voor je

4. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

zondag morgen voor laatst geklust knap dat nog werkt hier

5. Duploke

Duploke Niet meer actief

waar is je ventje dan? jeetje, dat je hier alleen door moet; al die onzekerheid!! nou, wij zijn er hè..
    en zet je tempkaartje hier nog eens, kunnen we eens meekijken wanneer dat ei dan wel geweest is..

6. zomaar1986

laten we het hopen. hekel aan de wachtbank. zoveel zwangeren nu hoe raak je soms in een kut humeur. gun het iedereen maar soms.... word het ff teveel.

7. Duploke

Duploke Niet meer actief

dat begrijp ik volledig hoor..
    heb 't deze morgen nog gezegd: er zaten toen alleen zwangeren hier.. (wist toen nog niet dat ik daar ook bij hoorde :))
    maar er blijven er wel veel hangen hè..
    pas op: niks tegen de zwangeren hè, 't is hier ook veel te gezellig :), maar 't is ooit confronterend voor de niet-zwangeren..

oei, als m'n test morgen knalt, dan mag ik eigenlijk ook niet meer komen zeveren.. :(

8. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    zomaar, dan beval je maar lekker 2 weken eerder!! Alle maanden zitten we al bij elkaar haha

9. zomaar1986

vind het gezellig dat jullie hier zijn hoor. tot aan ei geen problemen mee maar zodra de wachtbank en zwangeren bij komen. word soms erg k*t.... duurt te lang die wachtbank... wil ook minder komen mja als niks te doen zit ik hier en weer is ook waardeloos als buiten kon zitte nwas ik hier neit..

zie er tegen op morgen na ome dokter

10. zomaar1986

spuit ff wat hcg bij me in dan..... dat het blijft plakken als er wat zit ;)

11. zomaar1986

we moeten blijven forum spammen he mystik dat dan wel weer ;)

12. Duploke

Duploke Niet meer actief

tja, maar je moet toch gaan hoor.. waarsch is 't al helemaal in orde hoor.. hooguit 'n zalfje tegen de ontsteking of zo..
    en ik snap 't..
    sluit je aan op facebook? farmville spelen. Zéér verslavend naar 't schijnt. Ik begin er gewoon niet aan.. ;)

13. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ja maar jullie maken het hier ook zo gezellig en ik wil julllie allemaal zo graag meenemen:):(:):(:):(:)

14. zomaar1986

smeer sudocreme whahahaha..

mja in gamen moet ik zin hebben heb ook hyves zit er amper op.

15. zomaar1986

alle dames die nu zwanger zijn eindigen in december toch? mocht het hier raak zijn kom ik bij alle bekenden in december kletsen. beloof ik nu mja eerst nog wahcten tot ongi next week

16. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    heb mijn tempkaartje weer in mijn handtekening gezet

Mijn ventje zit ergens in Limburg aan het werk en die komt pas morgenavond naar huis... Ik had hem graag verrast met een knalposi test

17. Duploke

Duploke Niet meer actief

ah, dan zit ie dicht bij mij :) noord limburg? of ergens anders?

en ik ga nu kijken sè..

trouwens, nog 'n vraagje, heb rimar in de week horen zeggen dat jij daar iets over gepost had; Ik zag daarstraks (toen ik in 't potjes pieste om te testen) dat ik witte vlokken in m'n urine heb zitten. Is dit normaal?
    moet ik ongerust worden?

18. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Subke en Charmed jullie moeten hier zeker op bezoek blijven komen hoor, anders is het hier zo anders zonder jullie

19. Duploke

Duploke Niet meer actief

ja, zo zijn we hè.. gezellig.. en bescheiden ;):D

20. zomaar1986

dit heb ik de afgelopen 2 maand ook gehad voor nod wel ongi geworden. me dunno wat dan moet zijn :(

Deel Deze Pagina