ventje is niet thuis en die weet eigenlijk nog van niks... ja de streepjes staan er idd wel, mss toch later eitje gehad of zo... ik ga nog ff afwachten en als ik nog steeds ongi-vrij bent dit weekend, dan ga ik weer een testje wagen...
O, nee... dat hier echt niet. Mannetje is gebroken van het kangoo'en van de betonvloer waar de schuur heeft gestaan...
whaha!! ja, 't is wat hè met die kwaaltjes en symptomen.. komt helemaal goed voor je meisje.. ik hoop 't echt! @zomaar: goed geklust, dus moet in orde komen!! ik duim voor je
waar is je ventje dan? jeetje, dat je hier alleen door moet; al die onzekerheid!! nou, wij zijn er hè.. en zet je tempkaartje hier nog eens, kunnen we eens meekijken wanneer dat ei dan wel geweest is..
laten we het hopen. hekel aan de wachtbank. zoveel zwangeren nu hoe raak je soms in een kut humeur. gun het iedereen maar soms.... word het ff teveel.
dat begrijp ik volledig hoor.. heb 't deze morgen nog gezegd: er zaten toen alleen zwangeren hier.. (wist toen nog niet dat ik daar ook bij hoorde ) maar er blijven er wel veel hangen hè.. pas op: niks tegen de zwangeren hè, 't is hier ook veel te gezellig , maar 't is ooit confronterend voor de niet-zwangeren.. oei, als m'n test morgen knalt, dan mag ik eigenlijk ook niet meer komen zeveren..
vind het gezellig dat jullie hier zijn hoor. tot aan ei geen problemen mee maar zodra de wachtbank en zwangeren bij komen. word soms erg k*t.... duurt te lang die wachtbank... wil ook minder komen mja als niks te doen zit ik hier en weer is ook waardeloos als buiten kon zitte nwas ik hier neit.. zie er tegen op morgen na ome dokter
tja, maar je moet toch gaan hoor.. waarsch is 't al helemaal in orde hoor.. hooguit 'n zalfje tegen de ontsteking of zo.. en ik snap 't.. sluit je aan op facebook? farmville spelen. Zéér verslavend naar 't schijnt. Ik begin er gewoon niet aan..
alle dames die nu zwanger zijn eindigen in december toch? mocht het hier raak zijn kom ik bij alle bekenden in december kletsen. beloof ik nu mja eerst nog wahcten tot ongi next week
heb mijn tempkaartje weer in mijn handtekening gezet Mijn ventje zit ergens in Limburg aan het werk en die komt pas morgenavond naar huis... Ik had hem graag verrast met een knalposi test
ah, dan zit ie dicht bij mij noord limburg? of ergens anders? en ik ga nu kijken sè.. trouwens, nog 'n vraagje, heb rimar in de week horen zeggen dat jij daar iets over gepost had; Ik zag daarstraks (toen ik in 't potjes pieste om te testen) dat ik witte vlokken in m'n urine heb zitten. Is dit normaal? moet ik ongerust worden?
Subke en Charmed jullie moeten hier zeker op bezoek blijven komen hoor, anders is het hier zo anders zonder jullie