*kruipt tegen de buik van zomaar aan en begint op bezwerende toon 'n babbeltje te slaan met 't zaadje en 't eitje.. 'zo, dus jullie worden nu dikke vriendjes en wandelen dan samen richting baarmoeder. Kijk daar maar ff rond en kies dan 't mooiste plekje uit om elkaar NOG beter te leren kennen'* komt dik in orde hoor
amai, zo ver weg? en ja, hij werkt.. ik zou zeggen ei op dag 25.. missch wel 2de ei? zeker dat je ovutesten positief waren?
ik vind het vooor fijn voor je meid en ik hoop dat de andere meiden ook snel op roze mogen, met mij gaat het goed alleen gruwelijk veel last van mijn bekken loop nu bij de fysio en werk halve dagen sinds vandaag
meiden, ik kruip nog ff met de aanstaande papa op de bank, zie um al steeds loeren naar me xxx mystik
@Subke ik lig helemaal in een deuk hier, visualiseer je praatje even..... @Yaraah, je temp ziet er toch heel zwanger uit, is dus nog niet gedaald......spannend meid!!
ja mijn ovutesten waren echt wel posi, maar mss is dag 25 idd mijn eitje geweest... ga dat es handmatig invoeren in FF
ah, op die manier grinnik.. zat al op en naast dat ding naar 2 maart te zoeken dus yaraah, we zeggen al met 2 dag 25.. morgen is dus 13DPO en zou met ochtendurine en 'n kv 2voor5 volgens mij toch al 'n streep moeten geven