NoD April 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Goeiemorgen meiden!

Ik ben ook weer boven water.
    Vanmiddag komen mijn schoonouders op de koffie! Gezellig!

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Goedemorgen dames, ik kwam eigenlijk alleen maar melden dat ik april over moet slaan.. nieuwe NOD is 6 mei.. maar er is nog geen mei topic! Ik mag ook hopen dat het daar heel erg leeg blijft..

3. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha meiden,

Ben weer een tijdje afwezig geweest,maar kom me nu melden in april. Gisterochtend werd ik wakker met helderrood, maar had alweer een aantal dagen roze verlies. Ik wist dat het eraan kwam :) We beginnen vol goede moed aan ronde 10. Het niet tempen afgelopen maand is erg goed bevallen, want het geeft toch wat meer rust. Ik ga deze maand dus weer niet tempen. Ik weet ongeveer wanneer ik mijn ei verwacht en dan zien we wel weer.

Hoe is het met jullie allemaal?

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hahaha meiden toch! wat een gein nog zo laat in de avond...

Voor degene die om 6 uur al beneden zat hahahahahaha (ff leedvermaak) Hier heeft de kleine tot 10!!! uur geslapen hahaha...heeeeerlijk!

Kubus, jij hier...he bah!! Succes deze ronde zonder tempen dan maar meis!

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Je mag ook zelf een mei topic aanmaken hoor. Maar hier ben je natuurlijk ook van harte welkom... al hadden we je liever op roze gezien. Wel balen dat je een maand overslaat... Is je cyclus zo lang dan?

Ik wil anders ook wel een mei topic aanmaken... ik denk dat ik daa ook terrecht kom, maar hoop het niet natuurlijk ;)

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Wat balen meis! Hopelijk is april een betere maand voor jou!

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Goeiemorgen Mgwc! Wat heerlijk dat je zo lang uit hebt kunnen slapen!

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hey cyntje! ja echt lekker......

Hoe is het met jouw zo deze zondag morgen?

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ja, goed!
    Vanmiddag komen mn schoonouders op de koffie... ik heb net de toko boven gepoetst. Mannetje is mijn broer helpen met het kachelhout verplaatsten dus die is over een uurtje weer thuis. En het is mooi weer!! Heerlijk!

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    leuk! veel plezier!! meligheid weer wat kwijt?..;)

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Het is idd moooi weer! Lekker straks een eindje wandelen denk ik...of in de tuin spelen! Gisteren al de plantjes erin gezet dus dat hoef nie meer hihih...

Jij vanmiddag veel plezier met je schoonouders!

12. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    nou eh, hopelijk heb je een kortere cyclus en hoor je wel gewoon in april!! of nog beter, roze aan het eind van april?...

13. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey kubus! miste je al... fijn dat je er weer bent, wel jammer dat je ongi bent geworden natuurlijk... maargoed.. hopelijk brengt deze maand je meer geluk!

14. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    zo hey! 10 uur..:$;) was al trots op 8 uur....hihihi

15. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hahaha... ja, gelukkig wel. Nouja.. beter als gaan zitten huilen, niet?

16. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    zo weer bijgelezen... weekenden zijn hier toch wel rustiger dan door de weeks he? maar niet minder gezellig hoor..;)

heb mijn lunch bijna op, kleintje zo naar bed, mannetje en ik verder met verfen....

wordt echt mooi...*spreekt zichzelf moet in*...

liefs

17. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja dat is ook zo...ben zelf ook meer van de positieve melige kant hoor!!!:D moest alleen wel erg lachen vanochtend... kom ik net uit bed, lees ik al die late-avond-meligheid...hihihi

18. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ben er weer vandoor!
    Even de hond uitlaten en dan iets lekkers voor vanmiddag in elkaar flansen :D jammie!!

19. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

hey iedereen.

hier krijgen we zo regen in het hoge noorden. wor dal donker en koud buiten..

20. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Bedankt voor de lieve woorden meiden. Ik heb jullie ook wel gemist hoor! Soms is het wel even goed om weer met 2 benen op de grond te staan ;) We gaan vol goede moed verder.

@ Miran: Wat heerlijk dat jullie kleine meid zo heeft uitgeslapen! Komen jullie tenminste ook een beetje aan je rust toe :)

@ Cyntje: Hoe is het met jou meid? Ben je weer een beetje opgeknapt na de operatie? Ik hoop zo dat het jullie snel gegund is, wat een ellende bij jou ieder keer, bah! :(

@ Ingef: Ik ben weer boven water hihi :) Wat zijn jullie aan het opknappen in huis?

Hier gisteren met de voortuin bezig geweest met mannetje samen. Alles omgespit en begonnen met tegels en dergelijke. Mannetje heeft geen rug meer over, want die dingen zijn veel te zwaar voor mij. Hij moest dus alles alleen tillen;) Nu moeten we eerst grind bij halen, maar die zaak is vandaag dicht, dus moeten vandeweek na werk maar verder en anders volgens weekend. Vanmiddag naar een verjaardag van een vriendje van mij en zijn vader. Vieren het altijd samen dus zal vast gezellig worden!

Deel Deze Pagina