NoD April 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Lekker warmpjes :D

2. LadyDii

LadyDii Actief lid

3 nov 2008
    202
    0
    0
    Leiding gevende in een familie vermaak centrum.
    Den Helder
    Ja hoor ik heb de oplossing... ik had namelijk tot voorkort ook een slaapkop!! Ben er achter gekomen dan als ik de slaapkamer pikke donker maak zodat er geen licht door kan komen in de ochtend, dan komt ie om hal 9! zoals vandaag dus :):) Een vriendin kwam met deze teorie, hij werkt wel!
    En ja idd ik hou mezelf ook voor dat een tweede altijd zal tegen vallen.... wat dat betreft heb ik zoeizo een makkelijk kind dus ik kom straks van een koude kermis thuis :p

3. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Lieve dames van april.

Ook ik kom mij hier melden, het was helaas na twee positieve testjes voor NOD toch mis, vandaag op rood gegaan. Ik hoop dat april mij meer geluk brengt!!

Ook ik heb een mk gehad, in januari, nadat ik al een kloppend hartje had gezien op de eerste echo, heel verdrietig. Maar nu vol goede moed door voor een broertje of zusje voor onze dochter!

Ik duim dat dit voor iedereen een hele goede en ROZE maand wordt!

Zen

4. LadyDii

LadyDii Actief lid

3 nov 2008
    202
    0
    0
    Leiding gevende in een familie vermaak centrum.
    Den Helder
    Jeetje Zen ook zo,n rot geschiedenis! Welkom meid. Nieuwe rondes nieuwe kansen. Hopelijk roze voor jou deze maand

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ zen
    gezellig dat je hier mee kom kletsen
    maar wel jammer ik duim voor deze ronde voor je..

hie rook bezig met maand 11 en ronde 14.
    dus ik hoop zo dat het goed gaat deze maand.

nog 11 dagen kan ik testen..

ik hoop het voor iedereen

maar vanaf wanneer kan je eigenlijk symptonen . hebben

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hoi hoi damens

nou ik sla wederom april ook over

eistokjes zitten bomvol cystes, echobeeld en hormoonwaardes waren nog beroerder dan voor louise-faye

heb weer een lade vol medicijnen liggen...

op zn vroegst wordt het mei

zet hm allemaal op en ga keihard duimen voor veel roze hier!!

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi! allemaal een dikke knuffel en ik hoop dat er veel roze zal zijn deze maand!

8. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Wat een lieve welkomstberichtjes, voel me gelijk thuis :)

Lovepeet, bij allebei mijn zwangerschappen voelde ik het gelijk na de bevruchting. Gewoon vanalles was anders: gevoelige borsten, andere geur urine, VEEL HONGER en echt direct de dag erna al. De afgelopen maand had ik het ook, en ja hoor, weer een positieve test in handen, alleen is dat denk ik alsnog misgelopen, want een paar dagen later was het klaar. Anyway, ik geloof heilig dat sommigen het meteen kunnen voelen, want heb het zelf ervaren!

9. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

:$ oke bedank tvoor je berichtje
    geef me toch weer wat hoop dat ik echt niet gek ben :p

vage pijntjes in mijn buik ook..
    ik weet allemaal niet wat ik me erbij moet voorstellen
    ik hoop het natuurlijk !
    ik weet ook niet echt wat ik ermee moet want ik moet nog 11 slopende dagen wachten

10. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovepeet, ik voel het ook eigenlijk een dag na bevruchting al. Steekjes en drukkend gevoel in onderbuik. en later krijg ik het ook koud maar dat duurt wel eventjes voordat dat begint. En vaak een soort katerig gevoel inclusief nadorst. Oh ja en duizeligheid bij opstaan. Sommige keren had ik veel honger andere keren(zoals nu) juist weer helemaal niet.

Heb er nu ook weer last van maar zegt nog niet zoveel want het is nog erg vroeg maar als dit de komende week zo aanhoud hoef ik al bijna geen test meer te doen. Doe ik natuurlijk wel. Maar heb er qua gevoel nog nooit naast gezeten.

Spannend ook voor jou. Ik vind dat wachten ook zo lang duren.

11. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, voor de innesteling. Bij die miskraam van vorig jaar februari had ik ook vanaf mijn NOD al beetjes bloedverlies. Maar bij een echo bij 6,5 weken was er geen vruchtje te zien maar wel hoog HCG dus denk dat het nooit goed ingenesteld is. Daarna de rest van het jaar 3x positieve zwangerschapstest gehad maar iedere keer menstruatie bij ongeveer 5 weken. Bij de gyn terechtgekomen. Progesteron geprikt. Was een keer 12 en 23. Is wat laag. Dus daarom begonnen met Utrogestan. Bij mijn laatste zwangerschap gebruikte ik dit maar helaas dus toch een miskraam bij 8,5 week (bij 7 wkn goede echo gehad met kloppend hartje). Was volgens de gyn gewoon pech.

Als ik jou was zou ik om een doorverwijzing vragen, het is eenvoudig te controleren met bloedprikken. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

12. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Claire, wat erg. Hoop dat het snel verbeterd en dat je er ook weer voor kan gaan.

@Zen, jij ook een miskraam maar je was al aardig ver en dan ook nog 2 curretages. Maar nu gaan we er weer voor.

@lovepeet, heb je nog niet eerder ovulatietesten gebruikt? Ik voel mijn ovulatie ook wel maar vind het toch een prettige bevestiging en voel de hele week van te voren al allerlei steekjes in mijn buik en ga me dan alleen maar druk zitten maken of mijn ovulatie er al aankomt. die testen geven me wel rust.

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Goh Claire dat is niet het nieuws waarop we gehoopt hadden :(
    Ik denk dat ik je in mei wel kom vergezellen. Eerst maar eens afwachten wat de gyn zegt. En dan kom ik je gezelschap houden.
    Knuf X

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    rustig hier vanmiddag...

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden! hoe is het hier? zal straks even terug lezen...nu eerst even eten en kleine naar bed brengen...tot straks!!

16. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje klinkt heavy! Zal vast mooi geworden zijn! Moet wel een heerlijk idee zijn als het allemaal klaar is hihi :)

Hier zijn we begonnen met de voortuin, maar gaan binnenkort ook verbouwen. Beginnen beneden met nieuwe keuken, vloer, alles opnieuw schilderen/behangen en nieuwe gordijnen.
    Vervolgens badkamer en toilet beneden en alle slaapkamers en de zolder. Beneden willen we in ieder geval dit jaar doen, de bovenverdiepingen worden denk ik volgend jaar, want anders moeten we droog brood gaan eten hihi :D

17. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Super dat je je weer beter voelt en ik duim extra hard voor je deze ronde! Hoop dat de last van je ongie eenmalig is, want daar wordt je niet vrolijk van!

18. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje meid wat een domper! Dikke knuffel voor jou en ik hoop op positief nieuws in mei!

19. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Welkom en veel succes! Balen zeg, als je posi getest hebt is het helemaal zuur als je toch ongesteld wordt :( Sterkte en ik hoop voor je dat het snel weer raak is!

20. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey lieve BB! Eerste afspraak bij de gyn zie ik, spannend! Wanneer moeten jullie? Ik duim dat je gewoon op roze mag deze maand, dat zou veel leuker zijn ;)

Deel Deze Pagina