NoD April 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MammaC

MammaC Lid

21 feb 2010
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, ik doe ook weer mee! Maart was effe niks (was in het weekend van mijn ei een weekendje weg zonder man!) dus nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen!

2. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo nu ben ik weer helemaal bijgelezen. Ik ga even koken, want het is al super laat zag ik net! Misschien tot straks en anders tot morgen!

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    nee helaas niet nog minder dan het nieuws wat ik verwacht had maar ja

schouders eronder en we gaan ervoor! je krijgt er zoveel voor terug

ga keihard duimen dat je gewoon deze maand op roze gaat!

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

dank je voor de knuff (en iedereen dikke knuff terug)

hoe gaat het met jou kubus?

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje claire... heftig meid!! sterkte ermee hoor!!!

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey, hoe is het met je wolk van een baby!! alles goed? en zelf al weer een beetje opgeknapt?

liefs

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    :D
    zo....klinkt inderdaad een beetje hetzelfde als wat wij achter de rug hebben...hahaha..ja, het is prachtig geworden en zeker de moeite waard...alleen vond ik het wel zwaar, de combi van moeder zijn, 28 uur werken en dan vaak na het werk en in het weekend klussen... maargoed het is af en het resultaat mag er zijn..

succes ermee en hou ons op de hoogte?:D

8. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    da's inderdaad niet handig he?...;) veel succes deze maand meid!

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Kubus ook al een verbouwing in het vooruitzicht. Heerlijk als alles straks helemaal naar jullie zin is.

MamaC succes deze ronde.

Inge kan me voorstellen dat het allemaal erg druk voor je geweest is. Klussen, moeder zijn, nog werken pffff heftig hoor.

Wij hebben 3 jaar geleden een nieuw huis gekocht, nieuwbouw maar helemaal kaal laten opleveren dus moesten ook echt alles zelf doen. We zijn daar ook 5 maanden mee bezig geweest, ik kon op een gegeven moment geen verfkwast meer zien.

10. LadyDii

LadyDii Actief lid

3 nov 2008
    202
    0
    0
    Leiding gevende in een familie vermaak centrum.
    Den Helder
    Oke meiden.... niet slaan... ik weet het... veel te vroeg.. te nieuwsgierig... maar er zit een verhaaltje aanvast...

Woensdag vertrek ik naar schotland voor een kleine week..mijn nod is zaterdag.. dus als ik in schotland ben maar manlief is thuis.. en ik kom dinsdag pas terug..
    Ik had dus voor in mijn koffer een test gehaald (kruitvat 2 voor 5 eur) maar omdat mijn schoonzusje nu aan het bevallen is kon ik mezelf niet bedwingen (had er inmmers toch 2) nu had ik na 10 min een heel licht tweede streepje... licht maar zeker wel waarneembaar met het blote oog. Alleen niet direct maar pas na een minuut of 10...
    Ik weet het veel te vroeg... maar kan het een indroger zijn of is er stiekumpjes wat hcg aarneembaar??
    Iemand ervaring met vals positieve test van kruitvat???
    oww... mij begon het draderige cevix slijm ongeveer op woensdag en was zondag voor het laatst... dus waar mijn ei precies gevallen is weet ik niet.
    liefs Diana

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ach ja, het geeft nu ook wel een kick als ik boven rond kijk...hahaha..heb ik toch maar mooi gedaan...

een nieuwbouw huis kaal? kan me voorstellen dat dat ook heel veel werk is,. onze muren werden na de verbouwing ook kaal opgeleverd...pfff...voorbehandelen, behangen, verven.. hebben we dus in hetzelfde schuitje gezeten?...nou, gelukkig voor ons beide is het af he?

wil uiteindelijk de benedenverdieping ook nog gaan 'opknappen' alles weer een likje verf zeg maar.... maar voorlopig kan ik ook echt geen kwast meer zien..pfff..:D

12. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL

oeheo... spannend... het zou kunnen en de 2 voor 5 zijn meestal wel erg betrouwbaar... heb je hem met ochtendurine gedaan? anders over twee dagen weer meis... spannend hoor!!! ik duim, duim, duim!!!

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Spannend Lady, net wat Inge zegt ik zal het over een paar dagen nog eens proberen iig voor dat je naar Schotland gaat.

Inge ja dat was ook wel heftig ja het hele huis uit het niets opbouwen! Maar wat je zegt als je er dan een maal inzit geeft het je ook wel een kick. Nu willen we alleen de buitenboel verven maar ik zei al tegen vriendlief we bellen wel de schilder, heb daar echt echt echt geen zin en tijd voor!

14. LadyDii

LadyDii Actief lid

3 nov 2008
    202
    0
    0
    Den Helder
    Nee avond urine... ben niet zo,n hele grote drinker....dus....
    Woensdag nog maar een testje doen, zo vlak voor vertrek... dan samen met manlief! Ik weet dat het erg vroeg is maar door de bevalling van mijn schoonzus was de verleiding te groot.

@claire... jeetje meid, dat is eventjes flink schrikken en balen! knap dat je zo positief blijft.

15. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier gaat het goed hoor :) Ongie weer bijna weg dus dan mogen we weer aan de klus :D Hoe is het met jullie kleine meisje? Groeit als kool waarschijnlijk :D

16. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Klopt! Ik zie er wel een beetje tegenop moet ik zeggen... Alles onder het stof, al die weken in de rommel... Maar als het goed is is het de moeite waard inderdaad, dus we gaan vol goede moed beginnen.

Ik hou je op de hoogte :D

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    duim voor een roze maand voor jou!
    zou nu toch wel eens mogen je wacht ook al aardig lang

ja die groeit heeeeel hard 1,5 wk geleden 67,5 cm en 7850 gram :)
    de lengte van papa ;)
    gaat enorm hard rolt door de woonkamer heen
    en ze wilt perse kruipen nu komt ze beetje bij beetje op dr buik geschoven door een semi schoolslag op t drogen :p

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Nou dat op roze gaan hoop ik natuurlijk ook maar ik mag morgen naar de gyn. Eens luisteren wat hij te vertellen heeft.
    Ik las dat jij flinke plannen hebt....poeh wat een werk hè.
    Enne dat op roze geldt ook voor jou hoor!

19. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Deze ronde (2) vind ik best wel spannend. De eerste ronde hebben we maar 3x seks gehad. De kans was dus erg klein dat het zou lukken. Nu zo'n beetje om de dag... :D hoop het echt !!!

20. LadyDii

LadyDii Actief lid

3 nov 2008
    202
    0
    0
    Den Helder
    3 keer kan genoeg zijn hoor... als het maar op het juiste moment is. ;) van mijn eerste heb ik maar 1 keer sex gehad... lucky shot noemen we hem :)

Deel Deze Pagina