NoD April 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    wat een schatje :D

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    goedemorgen meiden,

Heb naar de HA gebeld en hem het hele verhaal verteld en hij zegt dat het best kan dat ik maar één dag bloedverlies had en dat die positieve testen die maar niet donkerder werden er op wijzen dat er wel wat kan geweest zijn, maar dat het alweer verkeerd gelopen is... Hij raadde ook aan om met ovutesten te beginnen om zo zeker een eitje te kunnen ontdekken...

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hebben wij ook laten doen... vrije tijd afkopen noemen we dat...hihihi... fijn als je het kunt betalen toch? en die schilders doen het zo veel sneller dan wij...

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik vind het wel positief klinken hoor meis! zeker met avondurine!!! ik duim voor je hoor!!

5. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

dames ik kom me bij jullie definitief melde. heb sinds net beetje bruinverlies dus de ongi komt :(:( wacht nog ff tot het uitbreekt en zet ik mij wel weer op de lijst..

tot gauw

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Inge ja gelukkig hebben wij het geld ervoor om de schilder te laten komen, ik geloof dat ik anders geen keuze had gehad HAHA.

Zomaar welkom in april, hopelijk gaat deze maand je geluk brengen.

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Welkom Zomaar, succes deze maand!

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ ladydii .... spannend!!

@ zomaar... aw balen zeg stomme rooie duivels!

@ lovepeet... dank je!

hier de eerste tablet primolut op vanochtend (van de 10) dus ben benieuwd!

9. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

kom hier in elk geval weer wat bekenden tegen.

hoeist hier verder al zwangeren of in dei richting

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Go Claire.......go Claire.........go Claire!!!!!!!!!!

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Haha ik kom hier na een jaar nog steeds bekende tegen, dat is niet zo'n goed teken ;)

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ bb10 ben benieuwd wat je morgen (als ik t goed heb?) bij de gyn te horen krijgt

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik ben er vandaag geweest.:D
    Inwendige echo gehad en alles was goed. Nu komen de vervolg onderzoeken, bloedtest op hormonen, follikelmeting, semen analyse en samenlevingstest. Dus het balletje rolt nu afwachten wat alle uitslagen zijn.
    Hoe is het nu met jou? Ik zag dat je met Pure nogwat bent begonnen. Ik en er nog niet in thuis wat doet dat ook alweer? Ongi opwekken, of haal ik het nu door elkaar?

14. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Haha was blijkbaar bij mij niet echt het goede moment dus ;)
    We wachten het af!! Jij al een positieve test las ik??

Super zeg!:)

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    o schaam :) vandaag

ben benieuwd wat eruit komt maar fijn dat de echo goed was!

primoluut moet een ontrekkingsbloeding veroorzaken
    maar of er nu wel of geen bloeding komt ik moet dag 3 na die laatste pil clomid gebruiken...

voor onze meis had ik orgametril ervoor in de plaats

16. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden, misschien even een domme vraag maar hoe kan ik een persoonlijk bericht bekijken. Het lukt niet. Ben er nog niet zo in thuis.

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Hoef jeje helemaal niet voor te schamen, je kunt niet alles bijhouden! (lief trouwens dat je er naar vraagt) Aha dan had ik het toch een beetje goed begrepen. Hoeveel mg clomid krijg je? Ik ga heel hard voor je duimen dat er een mooi ei geproduceerd wordt!

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Rechts bovenin staat je gebruikersnaam, daaronder staat meldingen als je dat aanklikt dan krijg je een schermpje wat laat zien of je krabbels of priveberichten hebt en dat kan je dan aan klikken.
    Een andere manier is om op gebruikersinstellingen te drukken links boven in de donkere balk dan staat het bericht ert ook. Succes!

19. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    BB10, daar rechts bovenin staat dat ik een prive bericht heb. Als ik dat open zie ik een envelopje en een naam van de afzender maar als ik daarop klik kom ik op het profiel van die persoon en kan ik geen berichtje vinden. Doe ik iets verkeerd?

20. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat is het toch een schatje :D Je ziet aan haar koppie wel goed dat ze weer iets ouder is, echt lief! Mooi gezicht moet dat zijn door de woonkamer haha

Deel Deze Pagina