jeeeh..ik heb buikkrampen....niet normaaal! Maar niet laag..meer in regio van eierstokken en nog iets hoger zelfs....wat kan dat nu zijn...ongi krampen??? Verlies ook heel veel vocht...met soms een dikker kloddertje wit......blijft vreemd... Mijn borsten doen nog pijn, en zijn opgezwollen lijkt het ...of gewoon steviger...(altijd met ongi...) En heb rugpijnen...maar die valeln wel mee... Ooh ben zo bang...wil zo graag zwanger zijn...........................................
wgev...wat heb je dat mooi omschreven... ook al is het iets droevigs. een afscheid van een wens.. ik wens je het allerbeste en heb respect voor keuze! knap en het ga je goed!
he... al die onzekerheid doet een mens geen goed he?... sommige kwalen klinken positief, andere kan ik niet thuis brengen.. hoop dat je duiveltjes weg blijven meis!
WGVE wat een verhaal meis. Ik "ken" je al vanaf het begin dat ik hier schrijf en weet dat de moed je soms in je schoenen kan zakken. Het zijn moeilijke keuzes die je soms moet maken en iedere keus is goed voor jou als je er achter staat. Fijn dat jij en je vriend/man er hetzelfde over denken. Ik wilde je even een dikke knuf geven!
hoi ik las dat als je zwanger ben dat je dan de ongi klachten heb maar dan net iets meer of gevoeliger ik wil je geen valse hoop geven maar wie weet groetjes priscillaq succes ik duim voor jou en voor de andere natuurlijk ook
meiden bedankt voor de lieve woorden en reacties, ben blij dat ik mijn verhaal hier heb verteld, blijf jullie stiekem in de gaten houden hoor en sammie ik hou die gedachten vast bedankt, nooit de hoop laten varen idd en sprankelt er dan op een dag een mooi juweeltje vanuit mijn buik, zijn jullie de eersten die het weten liefs ik ga weer afsluiten, kom binnenkort wel even weer kijken hier, succes meiden
Jeetje Wgev... Wat een moeilijke beslissing! Maar ik weet wel een beetje hoe je je voelt. Heel veel sterkte jullie saampjes... en je weet de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik hoop heel erg dat jullie ook jullie wondertje mogen krijgen. Dikke knuf Cyntje78
Miran wat ben je allemaal aan het doen???????? Gewoon zwanger hoor! Je hebt anders toch ook deze kwaaltjes niet, toch?
Verders heb ik nog niet terug gelezen. Ik heb lekker een lui tv avondje Ongi is zo goed als over! Volgende week dinsdag naar Geertgen en tegen die tijd beginnen we vast met klussen!
WGEV meid wat heb je alles duidelijk verwoord. Heb er even geen woorden voor, maar hoop dat er in de toekomst toch nog een juweeltje op jullie kroontje gaat komen. Veel sterkte en liefde toegewenst. Zomaar spannend hoor voor je! MGCW voor jou ook al spannend. Als ik van een cyclus van 28 dagen uitga zou ik vandaag mijn eisprong hebben. Heb niks gevoeld. Vind het nu ook wel weer heel spannend worden, dan nog 14 dagen op het wachtbankje.
@ Wgev; jee meis als eerste knap hoe je het hebt beschreven, en ik kan me je beslissing heeeeeeel goed voorstellen. Het moet idd wel 'leuk' blijven, en niet ten koste gaan van wat je lief is. Heel veel geluk & liefde en je weet maar nooit wat de toekomst brengt Hoop later nog eens te lezen hoe het met je gaat