dames ik heb sinds za avond heeeeel weinig bruin verlies .normaal ben ik volle bak ongi het was 6 dgn na pos ovutest.. dus ongi zou vroeg zijn,, het is echt weinig,, en ik heb het nu nog .ik weet ff niet wast ik moet denken maar zoals nu dat herken ik gewoon niet,, ik wil zo graag al testen boehhoeeehh
Ik ga er zo vandoor, even Hubbie wakker maken (die ligt al vanaf half negen op de bank te slapen) en dan straks naar bed. Morgen vroeg op, het zaad moet al om 08.00 ingeleverd zijn. Iedereen een hele fijne avond, en spreek jullie! Alvast welterusten!
@ Wgev: Wat een verschrikkelijk moeilijke, maar moedige beslissing! Ik hoop zo voor je dat jullie liefde in de toekomst toch bekroond mag worden met een wondertje... Ik begrijp je keuze en probeer de komende tijd lekker de rust en tijd met elkaar door te brengen. Ik hoop je af en toe nog tegen te komen hier en het liefst met goed nieuws uiteindelijk! @ Sammie: Heel veel succes morgen meis, ik duim voor je! @ Miran: Whaaaaaa jij maakt het wel spannend nu zeg! Waneer ga je testen? Je hebt een lf van 17 ofzo toch? Ik duim voor je! @ Goofy: Hoe is het met jou meid? Jammer dat ik je hier weer tegen kom, had je liever op roze gezien @ Claire: Heftig meis Ik hoop dat de clomid aan slaat deze ronde! Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen een lange dag. Slaap lekker!
@WGEV: Heel dapper maar oh zo moeilijk besluit. HErkenbaar is je gevoel ook dat je al zo lang bezig bent (wij 1-2008 ) en nog steeds met lege handen staat. Onze situaties ijn verder niet te vergelijken want ik ben wel twee keer zwanger geweest en jij niet. Ook ik sta voor een moeilijke keuze voor wat betreft een volgende zwangerschap na heftig nieuws bij gyn vorige week. Deze ronde is voorlopig mijn enige ronde want we zijn erg geschrokken. En misschien was het ook wel de laatste.... Heel veel sterkte want het maken van deze keuze is een hele zware. Ik wens je daar alle kracht bij toe
Nou nog 1 dagje en dan gaat het hier beginnen. Heb nog niet echt veel meegelezen maar zijn er misschien al vroege testers geweest die de maand al roze gekleurd hebben? K zal eens op de lijst gaan kijken
goeiemorgen hier vanmorgen een sensitest gedaan wa negatief. drupje wat bijna niet te zien was aan bruinverlies is tot op heden nog niet weer geweest. morgen is mijn nod dus mijn ongi ONGI KOMT U MAAR
Ik heb sindsn gister wat bruin/rood verlies, maar het zet niet door. Echt balen en spannend, want zo kan ik natuurlijk niet fris en fruitig de nieuwe ronde in Nouja, 8 april ook maar even afwachten, dan heb ik gesprek bij gyn, Bramtim, wat heb je te horen gekregen als ik vragen mag??
Een volgende zwangerschap betekent in mijn geval vanaf week 13 plat en absolute bedrust.......................zonder garantie dat het goed gaat. Wij weten niet of we hier voor willen kiezen. Daar zijn we dus volop over aan het nadenken want het heeft nogal wat gevolgen. Die beslissing heeft tijd nodig. Ook al schreeuwt ons hart iets anders maar dit beslis je niet zo 1-2-3 en mocht het een ja zijn moet er echt vanalles vooraf geregeld worden. Lekker onbezorgd zwanger haha NOT
Jee dat is inderdaad wel heel erg heftig... Ik weet dat wij, mocht het uberhaupt lukken, ook geen onbezorgde zwangerschap tegemoet gaan. Wij hebben besloten er wel voor te gaan, maar dat is ieders eigen keuze natuurlijK! Veel sterkte met de beslissing, dit zal niet makkelijk zijn Hoe staan jullie er nu tegenover??
Onbezorgd staat niet meer in mijn woordenboekje. Bij Jurre hebben we welgeteld een halve week durven genieten en toen lag ik in het zkh. Toch had ik alles rondom hem voor geen goud willen missen. Op dit moment zegt ons hart ja maar de stap is zo groot om ja te zeggen. En het blijft bij ons definitief bij 2 kindjes (*Jurre en 1 levend kindje) want om nog een keer zo'n zwangerschap aan te gaan en een half jaar plat te liggen, gaat simpelweg niet bij een kleintje. Ook heel hard en telt mee in onze keuze. Weet je: we hebben op dit moment zoveel gedachten en vragen en bij elke ja die we hebben staat er tegelijkertijd ook een nee tegenover. Kijk: als we gewoon normaal zwanger zouden mogen zijn is het volmondig ja en liefst nog vandaag Is het een half jaar plat maar met de garantie dat het een gezond levend kindje oplevert, neigen we naar ja. Het zal verre van makkelijk zijn maar je weet dat het goed komt. Maar het is nu alles aan de kant zetten en kiezen voor enorme onzekerheid. En wat als ons kindje dan met 27 weken geboren wordt?? Dat is niet wat we willen. Ik wil niet ons verlangen boven de gezondheid van Brusje zetten. En zo zijn er nog honderden vraagtekens en tegenstrijdige antwoorden. Maar om nu al nee te zeggen? Dat kunnen we ook niet. Is zo keihard. En ja het klokje tikt vrolijk verder.......... 34 winters jong. Dit hebben we voorlopig nog niet uitgeplozen en het voelt heel dubbel....als ze me toen in april 2008 niet onnodig gecurreteerd hadden................. (niet over nadenken)
Ja ik kan me voorstellen dat het een hele moeilijke, bijna onmogelijke keuze is... En dat tegen iedere ja ook een nee staat, Tuurlijk wil je een gezond en levend kindje, maar de kans dat het niet goed gaat is best groot en om dit verlies en het verdriet nog eens mee te moeten maken... Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen met het maken van een keuze en vervolgens met de keuze die je maakt! Welke dit ook is, het zal geen gemakkelijke keuze zijn en de consequenties zullen enorm zijn! Heel veel sterkte en succes!!!
Dankjewel MArjolein. Heb net nog even bij *Luna gekeken. Mooie verhalen staan er op je site. Ik kom zeker nog een keer terug.
Wat fijn dat je even een kijkje bent gaan nemen! Tijdens de keizersnede van mijn 2e dochtertje zijn ze er ook achter gekomen dat ik een afwijking heb aan mn baarmoeder, maar 1 eileider, 1 eierstok en maar 1 nier. met alle mogelijke complicaties voor een volgende zwangerschap van dien. Maar goed, wij gaan er weer voor! Nou meid, ik wens je nogmaals heel veel sterkte, en ik weet niet, maar als je er behoefte aan hebt, je weet me te vinden!
Ik weet je zeker te vinden! En ik duim keihard voor een brusje voor je meiden en dat je ondanks alles ook kunt genieten.
Jeetje Bramtim....dat is zéker een moeilijke beslissing om te maken Ik hoop dat jullie er samen uitkomen, en dat de beslissing die jullie maken, voor jullie gevoel de juiste zal zijn. Alleen jullie kunnen beslissen, wat anderen ook zeggen.... Heel veel sterkte hiermee *dikke knuf*
En natuurlijk nog goeiemorgen meiden! Het is bijna april!!! Wat zal het hier weer drukjes gaan worden. Mijn ongi is nu echt voorbij en we mogen weer! Hopelijk ga ik binnen nu en een paar maanden weer op roze met dan eens een keer een goeie zwangerschap! Ik vind dat onze pech nu wel eens mag omkeren naar geluk! Zo... en nu ga ik mijn haren verven Als dát maar goed gaat komen!
Ik kan er helaas niks anders van maken ook al zou ik dat wel willen. Maar voor nu even genoeg een negatieve draai aan het NOD forum gegeven. Vragen? Doe het gerust per pb maar dit plekje op dit forum moet heeeeeeel positief blijven voor het begin van deze maand want iedereen op roze! Spannend hoor, ik heb er een heel goed gevoel over. Dit wordt een heel roze maand. @ cyntje: Spannend, je afsrpaak bij Geertgen is trouwens ook al bijna. En dat medium en je gids hebben wel een heel mooie voorspelling gedaan. Wedden dat het lukt!! (kun je zo ook hierheen sturen voor wat wijsheid voor mij?)
Nou mijn ronde zit er voor deze maand alweer op Heb gister bruinverlies gehad en vanochtend een testje gedaan. maar die was natuurlijk negatief Dus sta nu voor het eind van de maand april, das dan wel weer fijn
Jammer!! Maar het is de eerste ronde deze maand, je hebt er nog eentje extra. Mijn duimen draaien voor je.