NoD April 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh wat zijn jullie lief! snif....ik moet om alles janken nu....heb het nog nooit zo gehad...

Maar wel altijd krampen en borsten en misselijk voor ongi...dus daar kan ik niets over zeggen...

Witverlies/vochtverlies....dat is wel anders...meestal voor ongi helemaal droog......

ach we zien wel....idd mijn LF is 17 dagen...en zit nu 16 dpo...

2. LadyDii

LadyDii Actief lid

3 nov 2008
    202
    0
    0
    Leiding gevende in een familie vermaak centrum.
    Den Helder
    Vandaag weer getest met sensitest....(na aanleiding van mijn vorie verhaal) idd nog steeds heel vroeg net als bij de andere test niks... maar na 15 min een heeeeeeel licht streepje.... dus tja wat ik er van moet denken.... het kan nogsteeds alle richtingen uit.
    Iemand van indroog lijntjes gehoord bij een kruitvat 2 voor 5 eur test of sensitest... (zelfde model als de kruitvat test, de casette)

Morgen ochtend vroeg naar schotland... wat zal ik mijn kleine mannetje missen :(

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goeiemiddag meiden!
    Nog 1 dag en dan kom ik ook naar april.... we beginnen de maand goed...mét morgen een eitje én ik mag de hele dag taartjes eten omdat ik 27 word! (nee dat is geen grapje :p)

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Goed begin van april Heitje!

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    En nog niet stiekum getest?? :D Klinkt wél goed hoor! Maarja... ik kan helaas geen toekomst voorspellen :(

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @hier... ik heb vandaag een beautydagje... maar met mijn waslijst kom ik tijd te kort hahaha! Had ik maar niet zo lang op zp moeten snuffelen vanmorgen.
    Ik heb mijn haren geverft! Wenkbrauwen ge-epileerd, meeëters verwijderd én nu met mijn snoet in een maskertje :D
    Oehhhh wat wordt ik moooi! Ahum.... :D Misschien zometeen een paar kunstwimpertjes aanmeten... maar ik weet niet of me dat zelf lukt ;) Bij klantjes wel, maarja....

Oja, strakkies een appelcake bakken jammie! Gaat me meer om het snoepen van het beslag (nu kan het immers nog)

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

heb niet helemaal alles terug gelezen, want ben eigenlijk heel hard aan het werk...

maareh, wil alle ongi meiden een dikke knuffel geven, de lichte test van Lady dii...spannend!!! en Mgwc-tje...hoop zo voor je dat het echt waar mag zijn!!! Heitje, alvast van harte meis... wordt zelf eind april alweer 29.....gaat hard..hahaha...

hier: enorme ei-pijn gehad... lijkt nu minder.. veel vruchtbaarslijm... hopelijk hebben we genoeg geklust.... (maandagavond voor het laatst)... we shall see... was in elk geval echt dizzy en misselijk van mijn eisprong... vast een superei zo vlak voor pasen...;)

liefs

8. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    cyntje, maak je je zelf niet te mooi!!!

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nee hoor! Anders herkend mn mannetje me straks niet. Maskertje was trouwens een groot succes! Heerlijk fris nu! En mn cake staat in de oven, jammie :p

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Bramtim slecht nieuws te horen gekregen bij de gyn wat verschrikkelijk zeg, meid veel sterkte voor jou en je man.

Zomaar misschien toch een dag te vroeg getest ik zal de moed nog niet opgeven.

Bramtim nee dat is inderdaad ook niet niks zeg om vanaf 13 weken volledig plat te moeten, ik snap dat je hiervoor niet over een nachtje ijs gaat. En dan ook nog is niet de garantie hebben dat het dan goed gaat.
    Bramtim wat je in je volgende bericht ook zegt bij een 3de kindje voor jullie is het ook niet te doen idd om volledig plat te liggen. Dat zou betekenen dat je de volledige zorg voor jullie kindje dan uit handen moet geven, dat is natuurlijk ook iets wat je niet wil. Ik hoop voor je dat jullie beide tot een juiste beslissing komen.

Cyntje hoe zijn je haren geworden? Welke kleur heb je het geverfd.

MGWC spannen meid, hoop op een positief bericht.

Lady bij jou ook nog steeds spannend. Veel plezier in Schotland, ga je op vakantie of voor werk?

Heitje wow dat gaat morgen een super dag worden :D Alvast gefeliciteerd.

Cyntje heerlijk zo’n verwen dag voor jezelf. Jammie jammie stuur je een stukje cake door!

Inge nou wie weet of het een super ei was. Ik denk zelf gisteren mijn ei gehad te hebben, maar het kan ook best vandaag of morgen zijn weet mijn cyclus namelijk niet. Dus hoop ook dat ik goeie paaseieren heb GNIF GNIF ondertussen knutselen we nog steeds (verder) wil dat ei niet missen :)

11. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

heb inmiddels meer bruiverlies dus ongi is vanaaf wel losgebroken.
    houd eerst weer een cyclus van 28 dagen aan. kijken wat ei doet. mocht ie later zijn verander ik me banner weer en de plek in de lijst. staat nu op 28april nod.

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    helaas...net sliertje roze verlies...en de krampen zijn verplaatst naar mijn rug toe...dat samen met dat mijn darmen besloten om even alles te lozen heel snel.....zegt genoeg...onig morgen of vannacht al....

13. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    knuff voor ongies, wachters, moeilijke beslissingen

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Aaah nee Miran het is niet eerlijk!

15. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    zooooooooooo zaterdag me nieuwe wasmachine!! 7 Kilo machine, eindelijk...

16. zomaar1986

here the same ;) dus knalt dalijk ook wel los :(

wat is je nieuwe nod?

17. zomaar1986

geniet daar maar van. ben ik ook erg blij mee ;)

18. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Mgwc en zomaar, had het zo gehoopt.

Hier duurt het nog wel even maar heb echt alweer pijn in mijn onderbuik en rug. Was vorige keer ook zo dus begin toch een beetje hoop te krijgen.

19. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Dank je wel lieverd!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden, nou hier ongi bijna weg, maar met de ongi komen mijn klachten ook weet terug.
    Als ik niet beter wist......heb mega honger en ook last van ochtendmisselijkheid......eet mega veel. Steken in mijn buik ten hoogte van de eierstokken etc etc.....hoop dat de gyn wat kan vinden voor mij dinsdag.

Iedereen die hier zich heeft komen melden dikke knuff.

Deel Deze Pagina