Hoi meiden, Ik kom ook maar eens even mee kletsen. Mijn nod staat nu op 1 april, maar misschien moeten we deze cyclus overslaan ivm een cis echo op dag 23. Mijn volgende nod wordt dan 28 april, dus nog steeds in de april maand. Ik strooi alvast wat hcg rond in de hoop dat april een roze maand wordt. liefs mamaloe
Hoe het gaat ik loop gek ,ben down ik wil zo graag maar ik weet ook dat ik er te erg mee bezig ben. Ik heb soms zoveel gevoel en dingen die ik aanvoel en dit keer zegt het alles "nee" en ik wil het niet aanvaarden Nog niet ,vrijdag niet ongesteld of morgen temperatuur hoog heb ik nog wat hoop ...
@ Lilalien, meis wat rot dat je je down voelt. Even een virtuele hugh van mij. @ Claire, ja ben heel benieuwd wat er uit komt. Heb in totaal vroeger 5 mk gehad. Na dat ik vorige week een heel licht streepje had en daarna bloed verlies, heb ik de onderzoeken bij de gyn weer opgepakt. Chromosonen en auto-immuun kwam niets uit, dus nu cis echo om te kijken of de baarmoeder (en eileiders geloof ik) ok zijn.
@ mamaoe... jeetje... hopelijk vinden ze wat waar ze wat aan kunnen doen.... ook al hoop je an de andere kant ook weer niet natuurlijk
Is een cis echo anders dan een gewone (inwendige) echo? Want bij ons is tot zo ver ook alles oké... dús m.a.w. we zijn uitbehandeld... Pffff... ze kunnen zo veel tegenwoordig, behalve bij miskramen. Of een ander ziekenhuis/kliniek kiezen?
alles goed hier grote schoonmaak gehouden manlief heeft vandaag alle witgoed van de plek afgehaalt e schoongemaakt en de gehele keuken binnenste buiten gekeerd... nou daar wordt je als vrouw zijnde toch wel blij van vandaag staan sniffen op de kleine haar kamer alle kleding mt 62 in dozen gedaan... ze paste ze al een aantal weken niet meer, maar toch weer zo definitief als het weer de doos in gaat... ze wordt zo groot! zometeen lekker douchen, rug zit een beetje vast en dan klusserde klus hoop ik zitten nu op cd 11 en mn temp is verbaaswekkend stabiel tegenover vorige maand heel maf en met jou?
Hoihoi, Ik ga met jullie mee April in! Normaal heb ik een ciclus van 31 dagen.... maar deze maand maar 28??? heb ook niks van mijn ei gemerkt die normaal duidelijk aanwezig is! Dus..... heb super mis geklust. Voor mij zal deze maand een spannende maand zijn.... als ik deze maand zwanger zou worden van ons tweede rupsje... dan ben ik uitgerkend op de verjaardag van mijn papa die overleden is toen ik 14 was... Hopelijk lukt het ons (L) Iedereen heel erg veel succes deze maand. Ik hoop dat ik wat vakar gezellig mee kan kletsen ( ben niet altijs in bezit van pc) want voel me anders zo,n buiten beentje Liefs Diana
hihi minstens 6 dagen van te voren al beginnen! Wel jammer dat je ei gemist hebt...maar misschien heb je wel niet gehad omdat je ook niet voelde! Kan hoor!!! Hoe is het verder hier dames? Alles flex in april? Die doet namelijk toch wel wat die wil...en niet wat wij willen namelijk allemaaal op roooozeee!!
So! wat een supermannetje heb jij! Enja... ze groeien als kool he? Ik zie dat bij de meiden van mijn broer! Afgelopen week zei de jongst voor het eerst mijn naam! En de oudste... ook al een "grote zelfstandige dame" van 3,5 jaar Mijn neefjes zijn al weer 11 en het zijn voort echt "jongens" met soms dezelfde schoenen (gympen) als tante cyntje maar dan maar 2 maten kleiner ofzo (ik heb maat 36 ) Ik mag niet klagen hier... Mannetje is met mijn broer de badkamervloer aan het leggen. Ik hoop dat ze hem vanaaf dicht krijgen. Want maandag komt iemand de boel aansluiten, kitten en ophangen! Ohhh dan dinsdag eindelijk douchen in eigen badkamer! Ik heb vandaag de slaapkamer gepoetst, de overloop, trap en hal gezogen (is nu niets meer van te zien met die werklui boven) Ik ben blij dat ik een handdoek onder de deur van de slaapkamer heb gestopt, blijft ie nog iets schoon. Nou, klussen meid!!! Veel plezier!
Utututut... Mgwc... niet zo negatief over april April doet wat ie wil, maar wij gaan dan toch lekker van bil. Als mijn eitje gewoon weer rollen wil, dan krijg ik een roze streepje en geef ik een gil!!
jah..ik wil 2 eitjes deze keer! HEb nog steeds enorme bijwerkingen..maar voel me niet zo depri nu..... WE zien het wel weer...vorige week was ik overtuigd dat ik geen clomid meer wilde..maar als er wel eitjes greoeien en die worden niet bevrucht...dan wil ik het misschien nog wel ff proberen.....ik zie het wel!
Oeh... jij moet morgen je eitjes laten meten! Ik hoop dat ze goed gegroeid zijn! Mijn ei de vorige ronde was op maandag 19 mm en w.s. vrijdags gesprongen volgens ff