@ mgwc... moeilijk is het heh als je je eigen lichaam voor geen meter kan vertrouwen op gevoel fijn dat je de fm's nou hebt! @ cyntje hopelijk heb je snel weer zon heel mooi ei
tsjah...als het goed is moeten ze ongeveer 12 mm zijn....maar dat wil nog niet zeggen dat ze doorgroeien helaas....hoop wel dat er iets zit want anders wil de gyn wel direct gaan afbreken want op dag 13 zou er al iets moetn zitten dus.... maja dan is het spuiten geblazen!! eigenlijk ben ik daar best wel zenuwachtig voor........ach morgen nog...en dan weet ik het zeker!
hoi dames, mag ik hier mee aansluiten? heb erg lange cyclussen, en m'n nod ligt bepaald op 20 april .. dus tel ik af naar dan, 'tlijkt nog héél lang maar wachten & aftellen hoort er nu eenmaal bij eh ... groetjes!
April doet wat ie wil, maar wij gaan dan toch lekker van bil. Als mijn eitje gewoon weer rollen wil, dan krijg ik een roze streepje en geef ik een gil Eeen vluggertje hier, en een wilde nacht daar De visjes roepen ZWEMMEN MAAR! De laatste kansen voor 2010 wie niet weg is, is gezien. We klussen er deze maand op los Onze mannen zijn de klos! Kan dat??? geen ei ??
Is dit je eerste rond Clomid? Mijn schoonzusje is nu 10 weken zwanger dmv clomid. Haar eitje was op een bepaalde cd ook te weinig gegroeid, kreeg pillen mee om af te breken. Maar tijdens het slikken van die pillen is het eitje gewoon doorgegroeid en is ze zwanger geraakt! Ondanks die medicijnen om de cyclus af te breken is tot nu toe alles goed. Maar ik hoop dat je eitjes goed zijn gegroeid... Ik duim voor je!
@ vnes... succes! @ ladydii... ja dat kan geen ei ik heb in 5 en eenhalf jr tijd in t totaal 5 eisprongen gehad 4 keer door clomid en 1 keer spontaan
wat zijn er een hoop al lang bezig, jeetje.... wat bijzonder als je zo,n doorzettingsvermoen hebt, en je het nog zo positief kunt zien RESPECT. Ook lees ik dat er veel zwangerschappen te vroeg aan hun einde zijn gekomen. Ik hoop echt voor de gene die er al zo lang op moeten wachten dat April eens doet wat jullie willen!!!!
nee de 4de alweer....en de hoogste dosis dus die mag je maar 6 rondes... thx...hoop ook dat jij wat meer geluk mag krijgen meis!! En ja dat kan geen eisprong...hier netjes iedere maand ongesteld hoor! Zonder eisprong....was getest met bloed....(heb ergens gelezen dat een normale vrouw 1 a 2 cyclussen per jaar dus genomen van 28 dagen...geen eisprong heeft...)
zucht lang bezig...tsjah alweer bijna 2 jaar word ons meisje..en we hebben besloten direct na bevalling voor 2de te gaan......
Bedoel je dan de maart ronde? Dan ga ik wel voor januari 2011, goed? Ikke mag niet deze maand... eerst ongi worden...
jeetje.... maar als je gewoon ongi wordt moet je toch een ei gehad hebben?? of zie ik dit nu verkeerd? Ik heb normaal een ciclus van 31 dagen.... deze maand 28... normaal loop ik krom van de buikpijn rond mijn ei...nu helemaal geen erg in gehad... had dus ook niet verwacht dat ik al ongi zou worden..
De niet nod april ronde zeg maar..... maar januari is ook een super begin van een mooi nieuw jaar natuurlijk!!! Een mooiere start is er niet!!!
nee dit hoeft niet ben zelfs een keer 3 maanden achteree hevig aan t vloeien geweest ik dacht ook eertst ongi 2 x prikpil gedaan andere hormonen om t te stoppen en had toch echt geen ei gehad dus alles kan helaas
nope, je kunt ook een onttrekkingsbloeding krijgen...dat is eigenlijk een schoonmaak van baarmoeder...geen eisprong maar wel de hormonen om de cyclus af te breken.... Vaak is die menstruatie anders...lichter korter minder pijnlijk hihi
Pffffff ik wil naar bed, maar de aangemaakte tegellijm is nog niet op... Ik zal morgen eens een foto'tje maken van het resultaat tot dus ver
prik pil hielp overigens niet eens om t te stoppen.... heb weleens met 'luiers' gelopen hoor en dan voel je je echt niet happy
Ohhh dat lijkt me idd heel erg ja! Ik vond het al erg twee weken geleden, dat onze toilet net een maandverband/inlegkruisjes groothandel leek!