Tja... ik persoonlijk houd dat nooit vol, wachten tot (na) mijn NOD Maarja, ik denk ook elke keer kwaaltjes te hebben en kan me dus niet inhouden Heb je al geplast vandaag? Zoja.. dan zou ik zowiezo proberen te wachten tot morgen... Heb je kwaaltjes?
Nou kwaaltjes...mmmmmmm de koffie smaakt me niet meer, ben constant duizelig (licht in mn hoofd), anderhalve week last gehad van buikpijn tot afgelopen dinsdagavond (toen had ik bij het afvegen wat slijm met een klein beetje bloed), misselijk eten is heel moeilijk momenteel vooral 's avonds. Heb nu nog wel last van steekjes in mn onderbuik en een soort spierpijn. Ook voelen mn borsten anders aan. Maar goed, ik denk dat ik dan toch maar tot morgenochtend wacht! Liefs, Duveldraakje
Ahaaa.... spannend! lijken me goeie kwaaltjes... maarja... mijn lijf houd me ook vaak voor de gek dus, veel kan ik er niet over zeggen. Ik heb gemerkt dat mijn boobs elke maand zeer doen... pas als ze gespannen aanvoelen mag ik hopen, maar dat was de laatste keer na mijn nod.
sjow net teug uit het bos met de hond. eerste was hangt al nu nog een was en beddegoed en dat allemaal naar buiten. nu nog poetsen in huis tot later
Off course en anders morgen. Ik zou willen dat dat wachten wat sneller ging... Dank je Senna! Liefs, Duveldraak
Helemaal aan de poest dus hihi Zal zometeen ook boven alles opengooien...en dekbedden uit het raam hangen enz...
Zo heb net gebelt...en mijn vriend moet dinsdag een lab formulier halen...voor het sperma onderzoek En ze zei tegen mij dat ik dan templijsten moest bijhouden, maar dat ben ik allang al mee begonnen dus die stap zijn we dus al voorbij... En na de uitslag van het sperma gaan we verder kijken
yep heb ik hier ook al buurman staat buiten word gek van mijn muziek staat dom te doen boeit me niet. ja als ik ongi ben heb ik een poetsbui had geen zin maar nu wel... hond donderer in de tussen tijd. lekker oud muziek op abba boney m tina tuner aritha franklin/george en ga maar door. en daar kom ik tussen als broekie van bijna 24 jaar whahah
wauw goed om te horen dat je een stap verder kunt nu joehoeeeeeeee.... heb al tege me vriend gezegd zijn we na jaarnog niet zwanger ga je ook maar heen... wil die niet. schaamt zich
Ik wou ook al eerder hoor Maar mijn vriend durfde ook niet zo goed, en begon hij er vorige week zelf over... Want hij is bang dat hij hetzelfde als zijn broer heeft...die is ook onvruchtbaar
Ik zal ff met mijn templijsten bezig...moet ze ff in een grafiekje zetten Heb helaas geen printer, anders had ik ze via FF uitgeprint... Dan heb ik die i.i.g. klaar Tot later