Ja idd En wil het nou wel van de daken schreeuwen, dat er eindelijk wat gaat gebeuren Maar dat doen we maar niet Niet iedereen hoeft het te weten...
wij hebben uiteindelijk bewust wel in onze directe omgeving vertelt dan krijg je (vaak niet altijd) begrip als er iets is waardoor je niet in je hum ect zit maar voelt fijn heh dat er 'iets' vooruitgang naar een ukkie toe zit heh?
oo vanavond weer lekker krikken hahahah lekker hoor heb je wat te doen .. !! je bril neee bedankt.. ! hoeft niet.. !! je stalkt me kijk maar uit dan !!!!!
Goedenavond meisjes! Hoest hier dan??? Ben vanmiddag lekker naar de kapper geweest en nu is mijn haar kort! (Had een schuine bob waarbij de voorste lokken op mijn schouders kwamen nu alles op gelijke hoogte geknipt en dat houdt in net boven mijn oren!) Wel erg leuk geknipt! Zelfs mannetje vond t leuk en die is niet zo van t korte haar!
Senna ,ik vind het ook knap en het kan enkel makkelijker worden door voor jezelf op te komen (net als Sammie). Claire ,gaat hij al wat? Miran ,jee klinkt idd niet goed jee zou het een doorbraakbloeding zijn?Of is dat altijd zo bij u? Charmed ,leuk foto ik ga de 19 april voor mij en dochter.
heb nog geen foto maar zal straks eens kijken of ik er eentje kan maken....reken er alleen maar niet teveel op want ben te moe om op te staan hihihi....misschien morgen wel! Dan worden er toch foto;s gemaakt want ik ga met mijn nichtjes High tea'en
@ zomaar.. ! morgen werken ikke niet.. ik heb morgen een afrikaans feest van mijn nichtje die is jarig en die wilt geld ophalen voor haar reis 3 maanden vrijwilligers werk daar..
zaterdags altijd werken en dan pas volgende week donderdagmiddag weer whahah. morgenaaf feesie vriend voor vrienden en dan genieten en hopelijk mooi weer. 1e paasdag met zijn tweeen gourmette. niks met familie yeahhhhhhhh
echt sta je op t punt weg te gaan....alsof ze t ruiken breekt dr een de tent af.. terwijl ze in nokkienokkie out land lag