Ja dat kijken wij ook...en daarna ONM...en daar weer na kwam GTST Mijn vader was toen niet zo blij met mij en mijn moeder...
goudkust is dat niet een beetje voor mijn tijd ik kan het me wel herrineren dat mijn moeder het altid keek
iets boeiends nee zit manlief toe huhum correctie uit te lachhen gister huis grondig geboent.... hij ging vandaag wel macaronie maken nou echt wat ie allemaal niet uit zn handen heeft laten vallen macaronie gekookt gaat ie afgieten hoevaak ik al niet gezegt heb schat gebruik de vergiet... hoor ik een deksel vallen zeg tegen hm ga niet zeggen wat ik denk hij hehmm... eigenlijk alle macaroni in de gootsteen nieuwe zak koken en zo ging t maar door zegt ie net ik voel me zo stom alsof ik lepra heb zeg tegen ach schat ben pas 7 jr bezig om te zeggen dat je een vergiet moet gebruiken en elke keer weer.... nou ja en ik eindigde in een dubbele lachbui zegt ie ik ga roken (mag van mij niet binnen) ik kon t niet laten om nog even na te roepen dat ie zn peuk niet moet laten vallen