Hallotjes! Ik ben er weer! Wat is er weer veel gekakeld in een paar uur tijd! Heb maar een beetje bijgelezen hoor.
Paar centimeterjes afknippen niet teveel maar mag wel ze heeft lange pijpenkrullen voor de zomer is dat fris en makkelijk mezelf opknippen ik laat haar vrij erin ze volgt mijn contouren goed en het is hip en niet omaachtig zoals de vorige kapster in november toen kreeg mijn man een beslag toen ik thuiskwam
kan niet he alles bij lezen hahahahhaahah grappie tijd voor herrrrrrrrrrrrieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hum lekker zalm eten jammie
Hihi typische meidengedrag hier nog zo eentje lekker irri tegen mama en poeslief tegen papa en erna komen van 'kusje mama'
haha stond is wat niet boeiend was drom gewist. maare ik wis de mensen uit daar beneden die niks zeggen wauwwwwww een veeg erover heen en opgeshcoond
jaaaaaa ben foto's aan t sorteren en me verbazen hoe lang onze uk is echt dr benen van papa, absoluut niet van mij en de fotos met mij zijn knap beroerd whaaha
Hier ook BOnes ,House MD ,Home and away volg ik al van tiener zijnde ,medische talkshows ,...en dan op E! Kendra + Kardash. Voor de rest neem ik soms een historische film op ben verknocht aan Emma ,Elizabeth enz.verfilmingen maar heb ze onderhand allemaal al gezien van JAne austin