met pasen heb je de belangrijkster personen bij elkaar om te vertellen. ben nog steeds super blij voor jou
Ja echt jak jak dag alles eruit wat erin nog niet was. Languit op de sofa ,goh dat ding zie ik veel de afgelopen dagen. En best zenuwen voor de 3e echo. Hier weten enkel men boezemvriendin het en een kennis dat is het de rest pas na de echo als die goed is want ik kan men buik niet meer wegsteken
ja idd. slaap meestal s'avonds zo onverwawchts op de bank en nu neit. ach ja lekker uitslapen als dat lukt
Balen hoor! Maar gelukkig volgende week de echo! Ga echt voor je duimen hoor! Is je buik echt al zo erg aan t groeien????
dames ik ga ook afsluiten moet moe worden. lig de laatste nachten klaarwakker in bed en voor morgen ga ik dat niet trekken anders
Ik ben er ook weer vandoor! Lekker even met mijn mannetje tv kijken. Morgen weer werken bah... geen zin......
lol de kat kat of knuffelkat over katten gesproken wij hebben hier een enorme zonaanbidder maar hoe die vandaag erbij lag
mijn bullie ligt ook altijf voor pampus in de zon op de bank of achterthuis. vrouwtje ook doegggggggggggggg