Dat is ook belachelijk om andere (jou dan) zwart te maken Laat ze dat maar lekker bij hun zelf doen...:x Nou net zoals iedereen al zegt, probeer het links te laten liggen (is soms moeilijk) Enne je blijft hier toch wel gezelig meekletsen Dikke knuff !!
Ja fluiten de vogeltje ook heerlijk...werd helemaal vrolijk wakker hihihhi De vogeltjes zitten bij ons in de dakgoten en on de dakpannen Straks maar weer ff de was buitenhangen, want dat hoefde gister niet met al die regen... Veel plezier vanmiddag wij krijgen van het zomer ook een nieuwe schutting...Dan gaat eindelijk de coniferenheg eruit...dus dan hebben we weer een meter tuin erbij (zo breed zijn ze...)
Oeh vanaf 4 uur al..pfff Dan vanmiddag maar ff een hazetukkie op de bank Kan me voorstellen dat je je als een zombie voelt...
lekker hoor een meter extra ik ga als die kleine er is ook de tuin weer heerlijk aan pakken . ben tot nov thuis dus tijd genoeg en daarna 1 dag extra vrij dus dat komt met het huisje helemaal goed maar zwanger zijn en huishoudelijk werk is hier niet samen aan het gaan . voel me nu pas goed na 2 dagen rust
Ricmar succes vandaag! Bizziebee spannend hoor!!!!!!! Alvast Gefeliciteerd! @hier gaan zo naar de schoonfamilie om te brunchen en het goede nieuws vertellen....helemaal leuk!
@ senna. onze schuur begint goed te rotten. willen iets kleiner deze is 4 bij 3,5. en kunnen nog 30centimeter na achteren. dus inpikken die handel zo lekker buiten zitten en ideeen op doen, was straks ophangen heerlijk
Goed zo meid, vond het al jammer dat je weg was! Blijf gewoon lekker hier kletsen Liefs, Duveldraakje
zo hier echt niks meer aan het doen . Heb al wat gedaan dus nu ff rusten. Gaan dalijk kijken voor gordijnen en een lamp voor de baby kamer . En ook voor een stofje voor het wiegje . En dan kan het echte werk beginnen maar dat laat ik aan papa over mijn deel doe ik dalijk wel als het kamertje staat. Heb dan genoeg te wassen en in te ruimen . Maar kan niet wachten .
@Lovepeet, meissie toch!!! Sterkte, en voor wat het waard is een dikke knuff. En het klinkt heel confronterend maar ik heb inmiddels geleerd dat als andere mensen dat proberen jij jezelf dat laat aandoen, klinkt heel bot, maar ik bedoel ermee te zeggen dat JIJ weet waarvoor je staat en dan je geloof in jezelf moet hebben. Niemand heeft het recht om jou tot een ander mens te maken namelijk. Lieverd hoop dat je toch weer terugkeert hier. Kus
Oh WAUW Charmed.....heel veel plezier!!!! Zwijmel!!! Ricmar mijn duimen draaien overuren voor je en doe een zwangerschaps dansje!!!
Oh dat zwangerschapsdansje doe ik ook voor mezelf want zoals jullie kunnen zien heb ik een vroeg ei gehad waarschijnlijk. Ben benieuwd, morgen weet ik dat zeker omdat ik dan bij de gyn zit. Zou wel mooi zijn aan de ene kant want kan hij direct kijken en in de gaten houden waar het evt aldoor mis gaat. Ga ff wat werken mits kleine dat toelaat, gisteren heel veel last van kennelijk mijn eisprong gehad, dus niks in huis kunnen doen maar ook niks voor school, moet nog een website verder vullen.
Dank allemaal voor jullie lieve reacties! Fijn als je niet de enige denkt te zijn die een roze streepje ziet @lovepeet: niets van aantrekken. Ongeloofelijk hoe snel mensen soms denken dat ze van achter een computer een beeld van iemands leven kunnen krijgen en daar ook nog eens een oordeel over kunnen hebben. Jammer...
Dat zou ik ook doen..zo'n 30 centimeter erbij pakken als het kan Nou veel plezier in de tuin..enne ik zou wel pen en papier meenemen, kan je het gelijk opschrijven