weekend!!! ach...hie ris het ook rustig thuis hahha...ik heb lekker uitgeslapen...jeeesss wat had ik dat nodig zeg....... Papa's is op bed gaan liggen (toen kwam ik eruit) nadat hij de kleine naar bedje had gebracht....en nu is het stil in huis hahahaha........ nog roze hier?
Hoi meiden! Pffff ik zal me zo eens toonbaar gaan maken... ik moet strakkies werken van 16.30 tot 23.00 uur Hoop dat het beter gaat dan de avond dienst van vorige week, want rond 21.00 uur kreeg ik last van mijn buik links... vanaf toen rustig aan gedaan. Maar van 16.30 tot 20.00 uur sta ik alleen op 1,5 afdeling en dan is het knetter druk
hoi meis, heb precies hetzelfde....en dat iedere maand weer...naar he, dat wachten.....we moeten elkaar er maar doorheenslepen niet? liefs
volgens mij heeft het niet heel veel zin om nogmaals te vrijen, maareh, bij twijfel en zin gewoon doen! je cyclus zou je vanaf je ei maal twee kunnen doen, maar niet bij iedereen klopt het dan hoor...ga er dus niet al te veel vanuit... (edit, bij mij dan he? met 14 dagen ei en cyclus van 28 dagen....)
Hoi Peet.... Wanneer is jouw nod? Mijne 12 april, wil een dag er na testen als het uberhaupt nodig is. xx
meis, je bent veel te vroeg met testen en al helemaal met middagurine!! probeer nog te wachten tot je nod en test dan met 2 voor 5 en ochtendurine!
goed van je! ik heb met mezelf afgesproken ( al een paar maanden geleden) om zo wie zo niet voor mijn nod te testen... het liefst pas op mijn langste cyclus dag...scheelt teleurstellingen) maar weet het, het is erg moeilijk!
nou haha die stormloop valt wel mee zal ik jullie dan maar met rust laten .. .. ik ga ff me aankleden .. en dan ff mijn oppaskindje van 6 ontvangen ... die blijft slapen
hihihih... t is wat he?.. hahah... ik was zelf in de tuin en in het huis aan het werk.. nu even pauze... (nu nog een bammetje als lunchpauze, niet best om 15:00 uur)
zo de boel is hier weer aan kant, alleen nog keuken en hal dweilen en dan ben ik echt klaar. zal verder niet veel online zijn ivm verjaardag mannetje