mijn zusje stuurde dr vriend gerust snachts nog op pad voor patat stoofvlees whaha denk dat ieder zn ding heeft zo
zo ben der ook weer lekker in bad gezeten nu koppijn kijken ook tv zo gtst en dan zien we wel weer. niet te laat na bed denk ik 2 dagen erg laat geweest en nu moe. nog 2 dagen vrij en beter weer...
Ja ben benieuwd wat mijn ding gaat worden hahhaa eet me nu gek aan de kleine bakjes appelmoes.....JAMMIE!!!!!
Als het gezond zou zijn om elke dag te eten, had ik het gedaan Maar verslaafd op dit moment, nog niet Wij eten ongeveer 1 keer per 2 maand Mac Donalds
Nee was t maar gezond dan zou ik er ook vaker aan toegeven denk dat dit weer de 1e keer in n half jaar was dat ik er was....mag van mezelf er bijna niet komen.
Knuffel!! Hier ook koppijn. Vorige week zaterdag begon mijn keelpijn, woensdag werd ik verkouden en nu heb ik Sinusitis dus heel erg groene snot en pijn in mijn holtes. Was net blij dat ik er 2 weken vanaf was.. te vroeg gejuicht. 3/4de keer verkouden al dit jaar :x goed begin (not!)
Goedenavond! *Excuseer me heb de laatste pagina gelzen verder kijk ik niet terug als iemand me wil zeggen als er iets speciaals is geweest ben ik al blij* Woehoe... hier gisteren ook Mac.gegeten de kindjes zijn zot van die draakjes die ze bij hun HM hebben gekregen dus we zullen wel nogeens terug gaan al is het voor hun eens een pleziertje te doen. Heb 2 broodjes gegeten heerlijk mm 't laatste moest ik enkel tegen het einde het vlees de andere is de CBO met kip. Bij de andere 2 at ik ofwel salami op toast en friet zoete mayo
Meid, wacht tot je NOD! Ik heb 3 x een vmk gehad en had daar niets van geweten als ik niet zo vroeg getest had... En als je zo vroeg test, dan al zéker niet met middagurine! Komt goed, als je dan toch wil testen, doe dan morgenvroeg een testje met ochtendurine en dan de KV2v5, die zijn het meest nauwkeurig/gevoelig en hebben géén indrooglijntjes
heb al paar paracetamols gehad. werkt niet. heb de hele aaf al zin in ijs dus kom maar op mhmmmmmmmmmmmmmmmmm heb het ook nog koud bah bah bah. morgen 6 graden warmer met meer zon yeahhhhhhhhhhh buiten zitten..
kunnen we samen gaan ziten zit hier in dikke pyjama sokken crocsdikke badjas maar geef niet mn temp is goed hoog dus dat betekend dat de pillen aan zijn geslagen
hier ook pyama met shirt eronder sokken en pantoffels. verwaming weer aan brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. super dat de pillen zijn aangeslagen u nog resultaat