arme manlief probeert nu al sinds vrijdag ochtend me te commanderen uit te slapen.... hij elke keer er vroeg uit... maar k kan gewoon niet meer slapen na 7en
Ja het komt vanavond om half 10 Foeiii mag niet he...illegaal kijken Lekker he Macdonalds...ikvind het ook erg verslavend!
@ Senna... whaha mooi kan ik in mn bed kijken er mag zoveel niet slaapse allemaal duik mn bed in voel me knap beroerd elke keer savonds met die tabletten maar goed nog 3 te gaan slaapse allemaal!
Nee das waar...fietsen stelen mag ook niet en dat gebeurt ook met miljoenen per jaar En slaapse voor strakkies
Nou ik ga ook zo afsluiten Nog even bankhangen, en dan maar langzaam richting bedje Moet morgen weer werken...zo geen zin in, word een erg druk dagje Maar des te eerder is ie voorbij Morgen ook nog tussen de bedrijven door naar de ha, om de spullen op te halen Nou tot morgen allemaal en welterusten! View attachment 63427
weltruste meis, en sterkte met je pillen... wel mooi dat ze hun werk lijken te doen en je temp is gestegen!
nou.....rustig hier zeg!!! ben zelf morgen nog lekker een daggie vrij... heerlijk! (altijd dinsdags....kwam deze keer dus goed uit) Kleine mannetje ligt eindelijk op één oor... komt echt moeilijker in slaap nu het nog zo ligt is... toch maar eens een verduisteringsgordijn kopen?
Hey meiden ik kom ook nog even gedag zeggen Ik duik lekker even onder de zonnebank, dan in bad en aansluitend in bed, heerlijk! Slaap lekker allemaal en tot morgen!
zo, dat klinkt lekker!!! heb het zelf koud, maar helaas geen zonnebank... ( morgen op de sportschool maar weer eens...heeeerlijk!) veel plezier meis!
Lovepeet, kan de afbeelding niet zienJwat jammer dat je weggaat..kan je niet gewoon op ons toppic blijven? Daar heb ik nooit gezien dat er naar tegen je werd gedaan.. En je kan de mensen die rot tegen je doen rapporteren bij de modjes he.. anyway, hoop dat je nu zwanger bent en het anders snel wordt! X Lees net dat je blijftJ goedzo Enne..wacht nou gewoon even met testen en test met ochtendurineJ Bizziebee heeeel voorzichtig gefeliciteerd! T is iig wel een streepjeJ Zomaar mooi dat je lekker uit hebt geslapen! Wij wonderbaarlijk genoeg ook alledrie tot 9 uur! Ingef, knuffeltje voor op de wachtbank! Petat ben het helemaal met je eens! Ik rapporteer dat soort toppics ook weleens.. dan worden ze meestal wel gesloten.. Ricmar ziet er goed uit, duimen!!! Oeh jakkes mac ik ben zelf ook alleen fan van de mc flurrie
tuurlijk blijf ik bij jullie kan niet meer zonder jullie en laat me niet zomaar wegpeste !!> maar goed ja ik ga denk over 3 dagen pas testen ofzo.. !