Goedeavond allemaal!!! So zeg heb heeeel veel gelezen wat er vandaag allemaal in geschreven!!! Voor de zwangeren gefeliciteerd! En de gene die moeten wachten tot nod wacht tot die dag met testen! Al is dat heeeeel moeilijk! Hier gaat alles goed... Zit inmiddels op dag 6 van me cyclus en nog volop ongi!!! Normaal duurt het zo'n 4dg! Zal wel door het ontpillen komen misschien... Ben namelijk eind februari ermee gestopt... Hoop wel dat ik snel van die rode troep afkom haha, kunnen we bijna gaan klussen! Morgen druk dagje...boodschappen doen, werken en wil deze week nog ff naar de kapper toe... Vandaag zijn we lekker gaan fietsen, het weer werkte mee...! 's avonds lekker gegeten van de grill plaat... heb op het moment alleen last van keelpijn...dus ff hibitane genomen... Verders geen nieuws van deze kant... Fijne avond allen en slaap lekker!
Huh?? Hier weet ik ook niks van?? Niet netjes om het op ons af te reageren meis... ik snap dat het vervelend is als je niet begrepen wordt maar wij in dit NOD forum hebben jou altijd gesteund en zeker het beste met je voor. Als mensen op deze site nare dingen over je zeggen, moet je er inderdaad boven staan en je zeker niet weg laten jagen als je het verder hier naar je zin hebt!!!
leuk aangezien ik toch niks meer te doen heb, ga ik de jerry springer show ff bekijken.. Alles goed met de bekenden????
hai dames, pfff was weer veel misselijk vandaag en merk dat ik ook weer bek en bekaf ben...en dat ik weinig kan hebben...hoop dat dit nu echt een keer zo blijft eigenlijk raar maar waar als deze klachtjes bij een echte zwangerschap horen....
Hey Tante!!! Hoe is het met jou en de beeb?? Gaat het alweer ietsje beter of moet je nog veel rust houden?? Hier alles goed!
Heeft iedereen leuke paasdagen gehad?? Ben vandaag weer goed verwend met mn verjaardag zeg! Vandaag vierde ik het voor mn familie 2 mokken van blond voor bij mn collectie een suikerpot van blond 3 theeschoteltjes van blond 2 chipsschaaltjes/soepkommetjes van blond wowawiewa, me happy! Verder nog veel paaseitjes gehad, een boek en een onkruidsteker (van mn vader, hoezo vindt hij dat ik mn tuintje nóg beter moet onderhouden, ghihi) én een mooie paars/roze orchidee! Oh en nog een mooie bos bloemen
Het is echt gek maar ik heb gewoon elke echt elke maand op 5dpo flinke steken in mn onderbuik....innesteldag (mogelijk) maar elke maand word ik toch weer ongi.... wat zal het toch zijn dat ik elke keer precies op die dag die steken heb?? Vaag niet?
Misschien moet je effe doorlezen ! Dit ging over een ander topic en daar werd aardig wat afgeroddeld. Voor zover ik weet is dit nog het enige topic waar Lovepeet voorlopig komt, als we deze maand nu eens allemaal roze worden dan kunnen we gezellig een nieuw topic openen met dit gezellige cluppie ! Wel fijn trouwens dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad, is je huis alweer een beetje aan kant? Liefs, Duveldraakje
heitje, leuke cadeau's!! over die steekjes op 5dpo...zou misschien kunnen, ik voel het ook vaak idd, voel ik me ook megazwanger....en dan ongie.. de misselijkheid is goed aanwezig nu bij mij evenals de vermoeidheid en een goeie temp....maar wacht het maar weer af... ricmar, was het goed gegaan vandaag? xxx
Hihi ja ik heb ook doorgelezen daarna... Weet verder niet waar het over gaat maar ben blij dat ze toch hier blijft kletsen en zich niet weg laat jagen... Lovepeet: you go girl! Jaaaa allemaal op roze!! Waar kan ik tekenen? Huisje is alweer bijna netjes...morgen nog ff wat chipsrestjes van de grond zuigen want nu in het donker zie ik niks...
Die steekjes halen wel mijn hoop weg...omdat ik het elke maand heb..maarja je weet nooit wat er gaande is in je buik natuurlijk..het kan zijn dat het eitje wel bevrucht is maar dat het daarna weer afbreekt... we wachten idd maar weer af, zit helaas niks anders op!
dat is mooi ricmar! duimennnnnnn!! tja heitje...wie zal het zeggen heh hoe en wat er gebeurd in ons lijf, wisten we het maar! voor nu ga ik slapen, weltrusten dames! liefs xxx mamatje
wel lief hoor dat jullie allemaal duimen. heitje ik zie in je ondershrift de uitslag van het zaadonderzoek, was het erg slecht?? heb het denk ik gemist (mag pb hoor) ladies ga zo naar bed morgen weer vroeg dag en ben erg moe.
We hebben 2x een onderzoek laten doen... De eerste keer werden er 0 snelle zwemmers gevonden, de helft lag helemaal stil, een kwart ging traag vooruit en een kwart draaide rondjes. Daarnaast waren er teveel afwijkende zaadjes. 4% is maar normaal. Het 2e onderzoek had een iets betere uitslag. 6% snelle zwemmers. Wel weer maar 4% normaal. Dat schijnt ook amper te wijzigen (gezonder leven enz helpt niet) Nu gaan we eind april naar de gyn om hierover te praten en kijken wat we verder doen, misschien word ik ook wel onderzocht of krijgen we een samenlevingstest...geen idee dus we zullen wel zien! Welterusten mamatje en ricmar! Ik ga ook afsluiten....ben zo gaar als een klontje!
ojeetje meis.. wat een uitslag... maar ik weet zeker dat het allemaal goe dkomt bij jullie..,!! kop op !!!,, -xxx- lovepeet