dames heeft er iemand tips !! ik ben radeloos !!!!!!!!!!!!.. ik weet het niet meer ik hoest me eigen helemaal suf niets helpt ik slaap 3 uur per nacht !.. ik wil er vanaf ik ben zo moe !! ben nu ook alweer vanaf half 4 wakker.. en ging pas half 1 slapen .. !:x
goeiemorgen dames, begin nu echt de zenuwen te krijgen....kijk maar naar me tempstaatje..en dan in combo met de verschijnselen...ik hoop het zo erg!! lovepeet, hoe is ie met jou testen? xxx mamatje
moest net me neus snuiten...zat er dit keer uit beide kanten bloed bij....dat ik vorig jaar even zwanger mocht zijn had ik daar ook last van...maar nu vaker...owwww zal het echt goed raak zijn nu deze keer??
hier alles goed moet zo werken geen zin in maar met moeder en dochter gaat alles prima testers succes !!!
Heitje dat was vast schrikken, maar er is wel iets gevonden dus er zijn opties. Mama dat ziet er geod uit!! Lovepeet, misschien even hoestdrankje halen? vraag wel even wat wel en niet mag bij eventuele zwangerschap, beterschap in ieder geval
vreselijk he die onzekerheid en die dingen die je voelt.... ga ook voor jou duimen dat er een hele snelle zwemmer door is gepiept en het eitje heeft gevonden. xxx
zo goedenmorgen dames, ben lekker vrij vandaag, straks onze poes naar de dierenarts brengen, ze wordt gestirriliseerd lekker van het weer genieten.... fijne dag allemaal! xxx
goeiemorgen dames. hier ook tot donderdag middag vrij. heerlijk weer whaha. ben al druk bezig me hele huis schoon te maken. en denk voor de verandering ff op de fiets boodschappen te gaa doen. hoef niet zo veel te hebben dus we zullen zien
pff ik heb het wat minder naar me zin, ik weet dat mijn nod pas over 2, 3 dagen is. maar heb vanachtend een cb gedaan zwanger / niet zwanger die gaf niet zwanger aan. ik snap er echt niets meer van ik heb tot nu toe 3 testjes gedaan omdat ik schrok van mijn eerste test die was zo duidelijk, 2 strepen in het roze. de 2e van kruidvat zie ik nu alleen nog maar een witte streep en de cb niet zwanger aan, nou ik denk dat ik de hoop maar weer opgeef deze maand..!!! 3 kats : sterkte met je kat bij de dierenarts mamatje77: ik duim zo erg voor je .. !! .. * duim duim* en hoe het met mijn testen ging staat hierboven .. yaraah : goeiemorgen jij ook weer hier !!!! melanina : werkse zou ik zeggen hoop voor je dat de dag snel voorbij gaat !!! @ ricmar 94 ja zou kunnen een hoestdrank, ik heb al bisolfon op, die heb ik gebruikt en meestal helpte dat wel nou nu dus mooi niet meer !!!.. ik kijk dalijk wel in de winkel.. moet toch nog boodschappen doen claire 85: druk druk met je afspraken nou ik wens je veel suc6 vandaag dan !!!..
'Goedemorgen dames hoe is het leven hier? Nog geen testers vandaag? Ga vandaag mijn huisje even weer in orde maken al vraag ik me af of me dat gaat lukken met mijn hoeveelheid energie pfffff...maar we gaan t gewoon proberen! Ik zag tante voorbij komen! Hoe is het?? Lees ik nou in je onderschrift dat je bent opgenomen??? Hopelijk gaat het dan wel een beetje met je! dikke knuf
@ charmed hier ook niet zo veel puf om wat te doen... benenden heb ik weer schoon en nu nog naar boven. wacht ff tot vloertjuh droog is dan door... hoop dat het heerlijk warm word lekker buiten zitten en sne booschapjes doen.... @ iedereen volgens mij zijn er veel ziek en snotterig begin zelf ook al weer waarom blijft het geen lenteeeeeeeeeeeeeeeee
Goeiemorgen! Hoe is het hier? Ik zal zo eens een paar pagina's terug lezen... Ik sluit me wel alvast aan bij de snotterende meiden... hier zit mijn neus ook al dagen verstopt Net lekker een wasje aangezet, straks lekker buiten drogen En vanmiddag is onze eerste afspraak bij Geertgen!