NoD April 2010

Discussion in 'NOD forum' started by Musty, Feb 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cyntje, ik wil je even heel; veel sterkte wensen vanmiddag!!!

Lovepeet, echt raar van je testen zeg!!!

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Heitje... wat balen van de uitslag :( *dikke knuf*

@Lovepeet... Wat vreemd van je testen :( Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt hoor... *dikke knuf*

@Mamatje... spannend hoor! Ik hoop dat je temp mooi hoog blijft en dat je over een paar dagen een mooie test hebt!

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Thanx meis! Ik ben ook heel benieuwd!

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie

jij ook al snotterend, ik ook al een week ofzo . !
    sterkte ermee..!

ik moet nog zoveel doen
    en ik heb nergens zin in
    ik hoop dat deze kl*te dag snel voor bij is..
    stomme testen, ik denk datik ze allemaal maar gewoon de prullenbak in smijt en gewoon afwacht
    ben er eigenlijk helemaal klaar mee,
    soms vraag ik mij af of het wel mag lukken ..
    als ik nu over een paar dagen ongi wordt
    gaan we naar maand 12 een jaar dus en ronde 15.. !
    heb het net mijn vriend gemeld dat hij negatief was hij
    baalt ook enorm
    zo mijn klaagmodus gaat nu weer uit.. !!

zomeet ff de was doen, stofzuigen, boodschappen halen ,., druk druk

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Cyntje heel veel succes vanmiddag!

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    @ cyntjer
    ik had eroveheen gelezen .. !
    suc 6 vanmiddag !!!!

ik denk aan je

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Het moet inderdaad een hele teleurstelling zijn.... en dat je baalt en twijfeld aan je eigen lichaam is heel begrijpelijk.
    Stel dat je ongi wordt.... gaan jullie dan nog een paar maanden zelf proberen of ga je je melden bij de huisarts voor een verwijsbrief?

Ennuh... probeer ook een beetje van het mooie weer te genieten, he? Niet alleen maar poetsen en wassen... lekker even niets doen en de boel laten bezinken...

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    he hallo
    nou ik heb met het ventje gesproken en hij gaat bellen voor een afspraak voor een zaadonderzoek..
    dat willen we eerst doen ..
    en als die uitslag goed is wil ik naar de dok om te kijken of bij mij wel alles goed is dan ..
    dus we gaan even de dokter bellen ..
    en dan kijken wanneer we er teruch kunnen

wie weet heo zo zaadonderzoek in elkaar zit?

9. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemorgen allemaal, heeft iemand een korte update voor mij? Ben na donderdag nl niet echt meer online geweest

10. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

daar was ik weer. alles klaar in huis. ff hond lopen en boodschappen doen. na apotheek voor foliumzuur..

@ lovepeet balen meid. (niet testen voor nod) super om na de da te stappen

@ cyntje succes vanmiddag :)

sorry als ik iemand vergeten ben geheugen is een zeef nog steeds koppijn :(

ha die rimar de babydump al leeg geroofd? wij hebben wel ff gegluurd. babydump zwinderen vinden we mooier dan groningen

tis rustig kon ook een tijdje niet komen hier. onderhoud

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie

weet ik dat ik niet moet testen voor mijn nod maja eigenwijs he :p
    en wilde het zo graag weten :p.. maar komt goed

12. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Zo wat is het rustig hier zeg...net ff vriendinnetje op de koffie gehad...maar nu weer sooooooooooooooooooooooooo moe hahaha en dan moet ik nog beginnen met poetsen pffffff....

Cyntje heel veel succes vanmiddag!

13. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    Aah wat doet t forum vervelend, eerst geen toegang wegens onderhoud, nu gooit ie me er de hele tijd af of ik krijg een melding dat de pagina niet weergegeven kan worden…
    Nouja, dan wacht ik maar even..

Mamatje spannend! Bloedneus komt me bekend voor, dat had ik bij Olaf ook, maar pas na de 20 weken..

Ricmar ik duim voor je mee! (*duimt als een dolle haar duimen lam voor Ricmar*)

Lovepeet heb je al wat gehaald tegen de hoest? Anders ff langs de HA dan kan hij een spray voorschrijven. (wel even bij melden dat je mogelijk in verwachting bent)

Yaraa hier gaat t prima, weer lekker aant werkJ

Heitje hopelijk wijzen de steekjes juist deze keer op iets heeel goeds!

3kats hihi, ziet er altijd zo grappig uit als ze nog wankel zijn van de narcose..maar het is ook wel erg zieligJ

Lovepeet: aaaaaahhhhh jij kan echt niet wachten he! De cb heeft, zo is algemeen bekend, vrij veel HCG nodig! En de test van gisteren heb je in de middag gedaan, die moet je dus gewoon weggooien en vergeten. Test als je per se wil testen morgenochtend met kruidvat en maak jezelf niet zo gek!
    Ik bedoel dit echt niet verkeerd hoor maar je maakt jezelf helemaal gek! Als je gewoon op NOD test heb je (meestal) meteen duidelijkheid. Bijkomend voordeel van op NOD testen is dat je het niet door hebt als de innesteling fout is gegaan, je hebt niet getest, dus geen hormoon gezien en naar je idee en eigenlijk is dat ook gewoon zo, wordt je gewoon ongesteld. Geloof dat men (over het algemeen, bijzondere gevallen daargelaten) bijna 9/10 keer bevrucht wordt, zoveel daarvan nestelen niet in!
    En voor NOD testen zonder ochtendurine…je maakt jezelf zo onzeker meid!
    Bedoel het alleen maar lief hoor, test gewoon in de ochtend, met je 1e urine, met kruidvattest. Als die goed donker is kan je voor je eigen gemoedsrust een cbtje wel/niet doenJ
    Hoop echt voor je dat het deze ronde raak is!!!
    En als het niet raak is…miss een keer naar de HA? Jullie zijn immers al bijna een jaar bezig..lees net dat je gaat bellen (of je vent) zou je daar niet even mee wachten tot je NOD?

Charmed, lovepeet heeft getest: cb zegt niet zwanger, maar is nog voor NOD

Petat heb je zon typische man? Mr paloe is dat wel..ziek? meteen helemaal zielig en zwak;)

Hier: deze week ga k het ook op mijn afstudeerwerkplek vertellen!
    Denk morgen, dan zijn allebei mijn kantoorgenoten er, waarvan 1 zwanger en de ander heeft een vrouw die nu graag kinderen wil, maar hij wil zelf nog even wachten. Denk dat ik een opmerking ga maken over het gevaar van rondvliegende zwangerschapshormonen voor hem;)

Enne ja mannetje moet voor werk weg. 2 weekjes maar gelukkig, naar Belgie.
    Helaas wist hij me te vertellen dat hij waarschijnlijk november of december naar Senegal moet, hoelang is nog niet bekend:S Nou dat zie ik dus echt niet zitten!!
    We zullen zien..

Pff vandaag en morgen werken en donderdag alleen de middag, Olaf moet voor controle naar het zh, dus heb de ochtend vrijJ

Oef gelukkig hebben jullie me nog niet besmet met al die snotterende neuzen en kuchende kelen;)

14. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie

he meid.. !!
    zo jij had zeker zin om te typen
    en ja dat eruit gooien van de site had ik ook !>
    ik dach tdat het aan mijn pc lag maar dus niet ;)
    maar goed..
    mijn ventje gaat alleen naar de dokter voor een zaadonderzoek.. verder doen we nog niets .. en wachten even af.. aangezien de moed bij mij nu ook erg gezakt is voor deze maand!
    ik heb geen kruidvat testen meer in huis.. !
    en ik ga ze ook niet halen !!!
    ik wacht gewoon ff af.. !! tot van de week
    als er vrijdag nog niets is dan ga ik pas een nieuwe test kopen .
    want op deze manier wordt ik er alleen maar gek van !!>

duimt mee voor ricmar :p

en hoopt mee voor heitje !!

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie

je ventje zo lang weg .. nee dat zou ik ook niet volhouden . !!
    en zeker niet voor lang .. !! ..

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Hahahaaha lijkt mijn ventje wel :D alleen hij is wel gaan werken, maar zit de hele tijd te kreunen en steunen dat hij ziek is :p

Als ik dat al 1,5 week deed, bleef het huis een rotzooi ;) Ben namelijk ook ziek, maar mij hoor je nooit klagen ;)

Zo zie je maar, vrouwen zijn het sterkste geslacht :p

17. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tante mars, alles prima hier en met jou? Gaat hard zeg nog maar 37 dagen voor jou!!! Maar, ben je weer opgenomen? Dan is die maar 37 dagen voor jou niet echt maar he?..sterkte meis!

Heitje, klinkt inderdaad of je heel erg verwen d bent! Ik zag dat je in het topic houten vloeren op mij gereageerd had. Ik stelde je daar de vraag of je de olie ook on-line kunt bestellen? Ik woon namelijk in Friesland vandaar….kan dat? Enneuh, vaag inderdaad die steken…. Misschien inderdaad een innesteling die niet goed gaat?...vreemd…

Mamatje, wat een klachten he? Hoop echt voor je dat ze deze keer bij een zw horen hoor!

Duveldraakje, ik stem voor voor veel roze en direct maar een zwanger en uitgerekend in december topic voor ons allemaal!!!

Lovepeet, wat vervelend meis! Misschien de ha even bellen? Beterschap in elk geval hoor!

Yaraah, ook al verkouden? Beterschapsknuffel!!! Er komt zonnig weer aan, dus veel vitamine
    d!!

3kats, succes met je kat!

Zomaar, lekker even fietsen, het wordt mooi weer he?

Lovepeet, meis, je bent gewoon veel te vroeg!!! De eerste test waar je over vertelde was niet zo duidelijk toch? En 3 dagen voor nod een digi is echt wel heel erg vroeg hoor!!! Probeer nou te wachten tot na je nod!!!! *plakt lovepeet met ducktape aan stoel vast* ;) *hoopt dat test over 3 dagen wel posie is!*

Charmed, doe maar lekker rustig aan meis…je huishouden loopt echt nergens heen hoor!

Petatje, beterschap met je mannetje…

Cyntje, spannend meis, vanmiddag je eerste afspraak!!!

Rimar, korte update? Mmm… ben ik bijzonder slecht in… maar kan me niet helemaal voorstellen dat je hele veel gemist hebt hoor meis, het was redelijk rustig….

Paloe, zolang zonder je mannetje, het moest toch niet mogen he?.. pff… zou ik ook echt niet blij mee zijn hoor! Doet ie zulk bijzonder werk?

Sammie, vrouwen doen dat gewoon terwijl ze ziek zijn he?..;)

Hier, dagje vrij, ja, ja, nog één….heerlijk! ga zo nog even mijn mandje in… kleine was vannacht aan het spoken en al weer om 6:30 uur wakker…. Nog even een dutje doen, heeerlijk!

18. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    2 weekjes is niks hoor! laatst hebben we elkaar in 15 weken 2 weken en een paar keer een weekeind gezien.. We hebben al superveel geluk dat hij al zolang geen 4,5 of 6 maanden weg is geweest aan een stuk:) Ik ben het onderhand wel gewend maar nu is de eerste keer dat hij weggaat terwijl we een kleine hebben en ik in verwachting ben:)komt wel goed hoor!:D

19. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hé hé.... zp doet ut weer!

Mannetje zal ook zo wel thuis komen. Die heeft de middag vrij ivm onze afspraak.
    Ik ga me zo lekker douchen en iets gemakkelijks aantrekken voor het geval ik al een inwendige echo krijg. pfffffffffffffff wachten duurt langgggggggggg....

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat lees ik nou? Ben je weer opgenomen
    Heel veel sterkte en hoop dat alles stabiel word en dat je toch even naar huis kan ;)
    Dikke knuff

Zo jij bent lekker verwend :D
    Leuke cadeautjes allemaal hoor!

Heel veel succes vanmiddag bij je afspraak bij Geertgen!

Share This Page