net een email na de spinnerij gestuurd vanwege borduurpatroon van woezel en pip. dus gevraagd wat stof + kleuren kost. aangezien ik patroon zelf heb. reageren me daar potje bot terug. nooit geen last rij nu zelf wel na de winkel
rimar is ook ff online geweest. wegens onderhoud forum was ze er ook weinig had ik vandaag ook last van, nu goed
mn rme moeder... hoevaak wij met zn 4en wel niet samengespannen hebben @ zomar, bha zeg eerst goeie ervaring en nu dit
ja zag vanmiddag onderhoud , bedankt voor jullie meldingen over hun. Hier komt volgende week een klusjesman bijwerken kwestie het hier in orde te maken voor eventuele verkoop. Wonen te klein voor hetgene misschien staat te gebeuren en is de beste optie zowieso mocht het mislopen idem.
Hey Lilalien, Hier is t goed hoor! Vandaag eerste misselijkheidsaanval gehad maar nu voel ik me weer prima! net is moeders voor moeders langsgeweest dus voel me nu echt zwanger hihihi
word er heeeeeeeeeeel vaak afgeflikkerd. firewall uitgezet deed ie het e dat werkt nu ook niet meer. zucht
hey miran! kids waren druk ,voor de rest zo loom als een slak en best zenuwen voor vrijdag (vrij normale dingen) *hoopt dat man vrij krijgt vrijdag om mee te komen*
oppassen met zon........... Ik blijf bijna niet in de zon..heb een heel gevoelige huid en verbrand dus idd meteen! En ik kan er heeeel erg ziek van worden.....(zonne allergie)