jep idd. ongi zijn is voor sommige dames ook niet leuk. maar kun je wel verder. maar 190 dagen niet ongi zijn maakt je onzeker altijd k*tlappen mee op zak want stel je voor. en dat kan ik na zoveel dagen bij jou ook voorstellen... goed zeurennnnnnnn zeg maar dat je mega buikpijn hebt enzo en of er wat voor is
heb een agressieve bui vandaag geloof ik straks tegen vriendje aan knokken. das niet leuk want lig direct dubbel van lache chips eten moet nog aan oepsssssssssssssssss
3kats was dit nou je eerste??? Ja toch??? Dan is het helemaal spannend!!! Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vond hoor want je kon met een groep er naar toeleven. Mijn VK heeft mij de laatste week heel erg gerustgesteld. Maar poeh poeh poeh, enige voordeel wat ik nu heb is dat ik nu weet waarvoor ik het doe, dat weet je bij een eerste ook wel.....maar dat gevoel is niet te beschrijven als je het niet mee hebt gemaakt. En ik weet dat ik een uur door de hel moet en dan dat gevoel weer heb....
zwangere meiden die aan mvm mee doen: die vrouw die je de eerste keer krijgt, komt die meestal savonds of overdag of .. zeg het maar?
staat 19 miss te maken met onregelmatige cyclus en regelmatige? als ik dat bij mij check zit er ook een aantal dagen verschil in
Ja dat dacht ik ook ja als je na een jaar niet zwanger bent, dat je dan doorgestuurd werd...Ik wil sowieso bellen als ik ongie ben geworden...
Senna wat belachelijk. Hebben ze bij jullie in het ziekenhuis geen fertiliteit afdeling, want in dat geval zou ik er gewoon heen bellen en je geval uitleggen. Vaak heb je daarvoor geen verwijzing nodig. Ik heb ook de ha gewoon overgeslagen hoor gewoon na een jaar brutaal gebeld en ze helpen je gewoon en wordt dan ook gewoon vergoed.
Hey charmed Dat weet ik eigenlijks niet..zal ff kijken of we dat hebben Is ook wel een goed idee, de ha overslaan
kun je zo ff googlen fertiliteit in je provincie erachter. net hier ook gedaan .weet niet waar je woont