ja, maar heb vandaag toch ook 'n liter water gedronken (niet genoeg, weet ik wel), maar toch ook niet niks..
Hallo Pff wat een dag zeg... Als ik het red bel ik morgenvroeg direct me ha op...krijg ik vannacht nog meer pijn dan naar ziekenhuis... Denk een blindedarmontsteking, maar ja morgen eerst maar eens naar laten kijken...Maar hoop dat ik het mis heb
als je maar aan je 2 liter komt. bij mij soms anderhalf en dan soms meer dan 2 liter ligt aan weer en wat ik doe
yep ff goed slapen veel pissen voor slapen gaan morgen wonder test vanaaf langs de kv gelopen maar niks geokocht aan testen
meisje toch.. ik hoop dat 't snel beter met je gaat! ik heb deze maand ook de meeste vreemde pijntjes gehad en kijk nu..
pfff wat ben ik blij dat ik geen last van me tieten meer heb. normaail direct na ei. nu 2 dagen last en nu foetsie gelukkig...
Ik heb hier al de grootste ruzie gehad, dat ik dat vandaag niet gedaan heb...beetje eigenwijs... Ik denk het alleen, ben geen dokter dus zeker weten doe ik het niet, voor hetzelfde geld is het iets anders...bel meteen om 8uur! fijn dat het met jou goed ging bij de ha... Groetjes
gelukkig wel ja. n hopen dat ontstoken plekje snel geneest. anders met 10 dagen weer komen .komt ie weer direct heen gaan. bel artsenpost maar laat mannetje maar bellen dat je krampeert van de pijn
ik hoop dat 't gewoon lekker raak voor je is meisje maar ik ga terug afsluiten.. Rimar zal morgen wel laten weten of de test duidelijker was of niet.. slaap zacht!!
zullen zien. heb nu inmiddels gele afscheiding. normaal wit. we should she. beter geen hoop met een posi test dan andersom. mooie domper weer zoals elke maand. weltrusten wij gaan ook zo snurken. slape is me hobby sinds paar dagen. voorjaarsmoeheid denk ik
balen. wilt vannacht niet bellen gaan hoor. onsteking is niet goed en daar zeker niet. ervaring mee mocht het zo zijnn