mystik weet natuurlijk niet of het leverworst is maar dat mag je nu niet teveel meer hebben Wel heerlijk!
Hmm lekker alleen niet al te vaak eten nu hè? Net als met pindakaas, ook zo lekker maar nu ook niet al vaak eten, zucht.
ik heb 4 bolletjes met kip kerry op ook zo lekkrrrrrrr zo de stad in kleren en schoenen halen voor de kleine meid
Piep , broodje gezond op met dochter samen. Nu zit ze in mijn haren te frunnieken (kapstertje aan't spelen). Idd.yaraaaaaaaaah waar zit je ???
sorry....op net een beker warme melk met honing op...mjam is een beetje verslaving geworden hihi pindakaas heb ik ook in huis gehaald...eet ik nooit hebben jullie aparte eetgewoontes?
Ik neem ze zelf ook, heb ze in mn eerste zwangerschap gebruikt en was er zeer tevreden over. Ik wil ze wel van je overnemen hoor! Liefs, Duveldraakje
*Steekt snoepjes door naar Rimar* Ik neem van centrum mama vitaminen ,vald mee als ik iets erbij eet of yoghurtje ,moet zowieso nu dat nemen en men schildklierhormoon en dan nogeens tegen 15 uur men andere portie schildklierhormoon.
Zo vanochtend bij de HA geweest, voor de zekerheid toch maar bloed geprikt. Heb wel vaker last van bloedarmoede, dit denken ze nu dus ook. Maar het zou ook van mn nek kunnen komen of het stoppen met de pil. Ach ja, dinsdag weet ik in ieder geval of het aan mn HB ligt en zo ja dan mag ik meteen met ijzer gaan starten. Hoe is het hier verders? Ik ben zelf net even met mn schoonouders op pad geweest. Dochterlief moest nieuwe tutdoekjes hebben (en die zijn hier alleen verkrijgbaar bij Prenatal), nieuwe buitenlamp gekocht en een voetenbankje voor bij onze geweldig nieuwe tuinset (hebben we gisteren alvast gehad voor onze verjaardagen). Ik ga nu ff lekker van het zonnetje genieten op de "GEWELDIGE TUINSET" hahahahahahaha. Tot strakkies! Liefs, Duveldraakje
kijk maar eens op voedingscentrum.nl daar staan meer tips is wat wel en wat beter niet te eten. En smeerworst, leverworst, lever, is niet zo goed voor je kindje, maar af en toe eten kan geen kwaad, alleen niet dagelijks dus. In dezelfde categorie vallen nootjes en pindakaas enzo.
Jongens bedankt, opt moment niet meer dan ongi krampen. en af en toe een harde buik rond een uur of 3 komt de gyn weer kijken of er al meer ontsluiting is, had van mezelf al ff 1 a 1,5 cm gemaakt TROTS haha
Nou meid we leven heel erg met je mee hoor, en voor het geval ik niet meer spreek wil ik je nog wel veel succes toewensen met de bevalling. Dat jullie een gezonde dochter mogen krijgen en met zijn drietjes heel snel het ziekenhuis weer mogen verlaten. Duim duim duim duim duim duim duim duim dat de bevalling van Tante Mars voorspoedig mag verlopen met een heel mooi eindresultaat