Hey gewoon stiekem verhuizen he!!! Maar heb jullie weer gevonden....snap alleen t deel 3 niet was toch pas deel 2???? of heb ik echt al zwangerschapsdementie???????
heb 't nog gezien.. I'll keep it in mind slaap zacht!! dames, ik ga ook zo afsluiten en de afstandsbediening van subkeman afnemen. word onnozel van z'n geknipper!! en nu heeft ie snooker op staan dat feest gaat dus mooi niet door
oeps foutje miss in de war met maart nog. nou ja we zijn er en te vinden en nu is ik weggggg vriend sluit ook af hond en laten en snurken
meiden ik ga ook naar bed... manlief is moe en ik wil nog wel even knuffelen voordat ie slaapt...if you know what i mean?..hahaha truste!
Subke je moet je zeker niet slecht voelen hoor meid... dikke knuf ik wil gewoon zo graag mee met jou naar het zwanger zijn topic
ja, maar ik heb ze net nog eens vergeleken, die van jou en die van mij en zover verkeerd staat hij toch ook weer niet hoor.. ik wil ook héél graag dat je met me mee gaat! ga me slecht voelen als je toch ongesteld gaat worden je MOET op roze!