Ik was jullie weer kwijt, vergeet steeds die maximaal 5000 berichten. Hoe gaat het hier?! Vandaag FM gehad op dag 9/10 en al een Follikel van 16mm! Vandaag laatste Puregon, morgen Pregnyl en maandag op dag 12/13 4de IUI!
hai meiden, ben ook weer in town!! druk gehad met van alles en nog wat.. trishka, dat heb je mooi geschreven, en als jullie verlangen alleen maar groter is geworden voor jullie beiden, dan gewoon je hart volgen! dikke knuf van mij! yaraah spannend hoor! lilalien, succes bij de vk!! nou meiden, ik heb me vruchtbare slijm alweer. maar moet zeggen, had natuurlijk extra vitamines en mineralen geslikt na de vorige mislukte innesteling en ben nu begonnen langzaam met het dieet...maar heb sinds tijden weer megaveel vruchtbare slijm, het lijkt wel behangplaksel zo plakkerig, hele klodders haha, maar voor het eerst zit er ook roze bij....dus vanavond en komende dagen flink aan de klus! wie weet helpt het toch allemaal..
Hier zit ik met traantjes in men ogen en nee niet omwille van iets slechts maar omwille van dat we beiden voor het eerst ons beebje's hartslagje gehoord hebben op onze angelsoundsmonitortje
@Mamatje... heel veel klusplezier @Yaraah... nog steeds spannend! Heel veel succes met je volgende test... en dat je nu maar eens eindelijk 2 duidelijkere streepjes hebt. @hier... ik ben kapot moe. Vanavond bij de buren van mijn ouders geweest. Gaan verhuizen naar een appartementje en hebben een boel tuinspullen voor een prikkie kunnen overnemen. O.a. een heule mooie mega parasol die maar 2 x gebruikt is.... 25,- vroegen ze er voor Toen nog even naar de nieuwe tuin van mijn zus wezen kijken en nu net thuis.... zo lekker broeden onder de warme wol zodat mijn temp morgen boven de 37.0 uitschiet
Ja erg he? En dat was nog maar het begin van de dag.... moet je nagaan! Scheelde weinig of ik zat een middagje in de bak
heel goed meis.... best lekker toch even iets anders aan je hoofd? merk dat ik dat zelf ook wel goed vind...
Ik hoorde dus 2 dagen geleden dit ook al maar in mindere mate op de voorgrond en met twijfel ga ik zoiets ook niet zeggen , zoon had gezien dat ik probeerde te luisteren en dat ik niet echt wat hoorde voor hem te laten luisteren en sindsdien hoor het net van mijn man is hij toch ermee bezig van mama heeft een baby in de buik maar die hoort ze niet...Morgen maar direct hem laten luisteren is hij gerust. Toch wat voor zo'n kind van 5,5 jaar met licht autisme dat hij daarin meezit ,doet mijn hart goed. Is echt BOEMBOEMBOEMBOEM zonder pauzes de mijne is BOEM//////BOEM//////.....
Oh zekers! Een vriendin van mij, haar oudste met lichte autisme en ook 5 jaar, die was ook heel erg bezig met de zwangerschap. Die was zelf ook zwanger zei hij. En ze deden mama voorlezen... echt zo lief!
lieve meiden, wil nog snel iedereen bedanken voor de felicitaties.. ik hoop dat er nog snel veel roze mag volgen!
wou je ook nog ff 'n héél dikke knuf geven.. ik vind 't helemaal niet raar dat jij je zo voelt. Ik hoop dat 't snel terug raak is en dat alles dan helemaal goed blijft gaan!
Subje probeer ook wat te genieten van je zwangerschap ,ook al heb jezelf nog zo'n schrik,we duimen allemaal dat het goed mag blijven gaan!!!
hey meis.... wat heb jij een heftige ervaring achter de rug.... wil je heel veel sterkte wensen voor nu en voor de komende tijd... knuffel...