ik zie een licht streepje.... maar weet niet zeker of ik je al wel kan feleiciteren meis... heb je al meer testen gedaan? is deze duidelijker? ik vind hem zo licht voor 41 dagen.... wil je niet kwetsen hoor meis... gun het je echt vreselijk, maar wil geen valse hoop geven.. hele dikke knuffel!
@ Janis, ja je kan 4 dagen voor je nod een positieve test hebben... zie mijn banner ondertussen... *wink wink* @ Yaraah! banner... aanpassen! hihi
ga zo cake bakken.... krijg straks de hele tuin vol visite, wel heerlijk met dit mooie weer hahahaha... liefs en een hele fijne dag!
Inge, het maakt niet uit of ze een cyclus van 41 dagen heeft. Zeker als ze al vaker van die lange cyclussen heeft gehad. Heeft ze gewoon een laaaaat ei gehad. Hoe dan ook een licht streepje = zwanger...
ik testte ook ong 4 dagen voor NOD Beg jeetje jij alweer 18 weken lijkt wel of het bij jou veel sneller gaat als bij mij . Dondersteen jou kleine alweer 2,5 maand wat gaat dat ook snel zeg .
@ BEG! GOOOOOOIIIIIEMooooorge! @ Inge bak ze. GEzellig! Kan je een beetje cake door de lijn duwen? hihi
Goedemorgen Beg @Ingef, ja heb woensdag ook getest en toen zag ik in eerste instantie niks en na een paar uur een hééééééééééééél licht streepje, maar nu stond het er binnen de tijd en al duidelijker dan dat van woensdag
Yaraah, hopelijk word je test snel duidelijker! Maar hij is niet veel donkerder dan die van Woensdag.
Ja, leuk he? Alweer bijna 3 maanden. Gaat zoooo hard. hihi Wil je haar zien... kan je op de site kijken (zie link banner) En als je gaat gluren.. gezellig een berichtje achter laten? hihi Ik wens iedereen ROZE toe!!!!