Hahah, de eerste 13 weken kropen echt voorbij voor mijn gevoel hoor. Nu gaat het alweer idd wat sneller, de groei van mijn buik trouwens ook haha.
k heb nog steeds BEEB IN BUIK, geen eens hele goede harde buiken ja een enkeling met een piek van 120, maar verder rustig.. Wel een kut gevoel in me kut. Maar goed zal dr wel bij horen Vandaag een rustdag, dalijk komt de gyn.. *omg als ie maar niet inwendig onderzoek doet, dat doet me telkens zo pijn met zn gewroet..*
Haha BEG bij jezelf duurt het altijd langer lijkt het hoor iK ben nu 32 weken maar lijken wel maanden Nu alles bijna klaar is gaat het weer wat sneller en het mooie weer werkt ook mee gelukkig .
Lieverd, ja, dat vervelende gevoel in je doos... hoort er helaas bij als je ontsluiting krijgt... Maar even voor de goede orde... je ligt nu in het ziekenhuis. En je moet rusten. En je hebt zo'n gyn wroeter... Ik zag iets van Gel? Zijn ze je in aan het leiden?
@ Beg, waar zijn je buikfoto' s? @ Mars, wat een gedoe allemaal he? Nou niet direct wat je noemt een soepele zwangerschap... (zacht uitgedrukt...) Dikke knuffel lieverd!
Geen buikfoto's gemaakt eigenlijk nog, heb van mezelf al een buik, dus leek niet echt zwanger, maar gewoon nog dikker hahah.
Waar ken ik dat van? Oh ja! Idem hier... hihi (ik lijk niet dik op 1e buikfoto maar in het echt was het anders... van opzij fotograferen is goed... hihi)
Ja vrijdag eerste gel gister tweede gel die er naar mijn mening snel uit liep.. Vandaag rust dag. En morgen weer verder. Word helemaal knetter idioot hieroo.. Wou dat dat kutgevoel wat zei, zit al 2 dagen op 1 a 1,5 cm . Grrrrrrrrrr
Getver de getver! Blijven steken op 1,5 cm. Ja, dat kutgevoel, ken ik en zegt helaas niets. Leuk joh... natuurlijke bevalling... (ik had ipv gel eh... pilletjes die mijn doos in werden gepropt) Vruchtwater al gesignaleerd? Waarom trouwens geen keizersnee? Doet je meisje het nog goed? Hope so!
@ Tante Oh ja, vergeten... HEb jij ook iedere 3 uur een dooswroeter? Ik had 3 pillen op een dag... ctg scan, inwendig onderzoek, pil d' r in, ctg scan... 3 uur later... ctg scan, inwendig onderzoek, pil d' r in, weer ctg scan.... weer 3 uur wachten enz.... ARG!!
Meiden, ik ga er weer vandoor! Even douchen enzo, we gaan straks shoppen voor zomerkleertjes voor moi hihi. Doeiiiiiii
OEH! leuk! p.s. let op dat je niet in de zon gaat zitten. Je kan er een zwangerschapsmasker (vlekken in je gezicht, hele donkere) aan over houden. En dat gaat noooooit meer weg! Ik heb vlekken op mijn voorhoofd. Let op please! Mijn tante heeft ze op haar wangen zitten. Ik kan er nog haar overheen doen maar zij.... niet.
OMG! Is het al zo laat? Ik moet ook even douchen voor dat dochterlief zich weer meld... En dan ga ik gelijk vaderlief ook uit zijn bed mikken.