nog niet veel vordering voor tante las ik pfff hoop voor je dat het snel in actie schiet hoor. Zal wel frustrerend zijn. Dikke knuffel en hier duim ik mee dat je je meisje snel in je armpjes hebt.
die vlekken kunnen wel verdijnen mijn zusje had ze zijn nu weg Ik had ze verleden jaar met me mk en nu weer .
OH! wist ik niet. Wat een geluk voor je zusje! en jou. In de zomer worden ze bij mijn tante weer heel duidelijk zichtbaar. En in de winter minder. Ik ben dan benieuwd hoe dat bij mij zal gaan. Ze zijn nog niet weg gegaan sinds de bevalling. Dus ik ben bang...
dondersteen miss hou je ze deze xzomer wel maar verdwijnen ze weer in de winter . ze horen iig langzaam te verdwijnen
hope so! Maar van dat langzaam verdwijnen... daar ben ik echt anders over ge"informeerd door vk en gyn en weet ik veel wie nog meer... Maar ik hoop het... ik heb nu vlekken op mijn voorhoofd die gezamenlijk een hartje vormen. hihi
Hallo, Vanmorgen heerlijk uitgeslapen, haha Gaan over een uurtje ofzo, naar mijn oma toe, 80jaar is ze geworden vandaag! Nou dan heb ik nog heel wat jaartjes te gaan! Zoonlief heeft nog lekker zijn pyjama aan, ga hem op het laatst aankleden enzo. Nu ff bijlezen hier... groetjes
Middag iedereen , heb niet alles bijgelezen maar wil yaraah proficiat wensen!!! Tante heb zo ook van dinsdag tem donderdag gelegen continu weeën op en af,ze konden men vruchtwater niet breken wegens te hoog zittend kind en eindelijk om 9u25 was ons madammeke er dan die donderdag. Afzien dus ,dikke knuffel!!!!! Vriendjes met wc-pot hier en zoveel nog te doen en dan weet je waarom je om 20 uur s'avonds pampus ligt op de sofa
ik zit helemaal klaar voor de visite... gezellig! het is hier nu echt al heerlijk weer, superdepuper...misschien later de bbq nog even aan, lekker! allemaal wel weer slecht he? al die lekkere dingen, maargoed, morgen maar weer de sportschool in.. fijne dag allemaal meiden!
lilalien haha ik herken het ben soms nog steeds dikke vrienden met de wc haha wij gaan zo op verjaardagsvisite van me vriend zijn opa . Een van de laatste in de rij tot de kleine komt alleen nog me neefje 7 juni die word dan 1 dus hoop dat me meisje pas na die tijd komt maar heb er alle vertrouwen in hoor